Marcă / Model
A-Class W168
7
A-Class W169
20
A-Class W176
13
B-Class W245
11
B-Class W246
5
C-Class C204
10
C-Class S203
28
C-Class S204
37
C-Class W203
34
C-Class W204
60
C-Class W205
3
Citan W415
1
CL-Class C216
1
CLA C117
1
CLK A207
9
CLK A209
27
CLK C209
36
E-Class C207
20
E-Class S210
1
E-Class S211
35
E-Class S212
27
E-Class W210
6
E-Class W211
39
E-Class W212
52
E-Class W213
5
G-Class W461
1
G-Class W463
23
GLA X156
3
GLC X253
2
GLK X204
5
M-Class W163
1
M-Class W164
9
M-Class W166
8
R-Class W251
15
S-Class C217
1
S-Class W220
1
S-Class W221
4
S-Class W222
3
SL R231
1
SLK R172
1
Sprinter 906
2
Sprinter W905
1
Viano W447
2
Viano W639
18
Vito W447
3
Vito W639
18
vezi toate [+]
Județ
Arad
10
Bihor
17
Bucuresti
3
Dolj
2
Giurgiu
20
Iasi
7
Ilfov
16
Maramures
1
Mures
5
Prahova
5
Salaj
1
Satu-Mare
1
Suceava
162
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
100 lei
DezRomBragadiru
1312
400 lei
Motodez
444
Convertizor de presiune turbina MERCEDES A-CLASS (W176) (2012 - 2016) PIERBURG 7.00782.11.0
268 lei
PieseMania
702
Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES A-CLASS (W176) (2012 - 2016) PIERBURG 7.00782.11.0 piesa NOUA
268 lei
AutopiesaRO
10719
215 lei
SsvAuto
24244
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO MERCEDES-BENZ A-CLASS (W169) A 200 TURBO (169.034, 169.334) 193cp PIERBURG 7.00017.03.0 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
84 lei
TopTechAuto
867
100 lei
DezmembrariBragadiru
2790
Electrovalva turbosuflanta Mercedes-Benz A-Class W168 [facelift] [2001 - 2004] Hatchback 5-usi A 170 CDI AT (95 hp)
80 lei
DezmembrariAutoLux
412
100 lei
DezHorpazIasi
3104
50 lei
Autohep
2963
Convertizor De Presiune Turbocompresor Magneti Marelli Mercedes-Benz E-Class W211 2002-2009 571822112120
215 lei
SsvAuto
24244
150 lei
BMWautodez
1065
540 lei
Pitstopdiesel
1219
84 lei
TopTechAuto
867
388 lei
Xdrive016
8360
a classe
din categoriaActuator turbo
.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.