Marcă / Model
A-Class W168
15
A-Class W169
34
A-Class W176
9
A-Class W177
3
B-Class W245
15
B-Class W246
10
C-Class A205
1
C-Class C204
1
C-Class C205
1
C-Class CL203
1
C-Class S202
1
C-Class S204
1
C-Class S205
1
C-Class W202
8
C-Class W203
28
C-Class W204
26
C-Class W205
6
CLA C117
1
CLK C209
2
CLS W218
3
CLS W219
7
E-Class C207
3
E-Class S210
2
E-Class W210
15
E-Class W211
17
E-Class W212
30
E-Class W213
9
GLA X156
2
GLC C253
1
GLC X253
2
M-Class W163
3
M-Class W164
11
M-Class W166
4
R-Class W251
4
S-Class W221
9
S-Class W222
3
Sprinter 906
1
Viano W447
2
Viano W639
3
Vito W447
2
Vito W638
2
Vito W639
3
vezi toate [+]
Județ
Alba
1
Arad
27
Arges
1
Bacau
5
Bihor
9
Bistrita-Nasaud
1
Bucuresti
1
Buzau
6
Constanta
1
Dambovita
1
Dolj
2
Galati
3
Iasi
1
Ilfov
32
Maramures
13
Mures
3
Neamt
5
Olt
2
Prahova
17
Salaj
1
Suceava
80
Valcea
1
Vaslui
9
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
150 lei
DezAutoDEX
508
300 lei
DezmembrariPitesti
1402
Releu bujii Mercedes A-Class W169 B-Class W245 2.0 d 2006 2007 2008 2009 2010 2011
120 lei
Pieseneamt
6487
Releu bujii incandescente Mercedes A-Class W169 B-Class W245 Cod A640153479
150 lei
Catalinautoserv
2935
100 lei
Antony
1704
a class piese dezmembrari
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.