Marcă / Model
A-Class W168
3
A-Class W169
2
A-Class W177
1
B-Class W245
2
C-Class W203
4
C-Class W204
4
C-Class W205
1
CLK C209
1
CLS W219
4
E-Class W211
9
E-Class W212
4
E-Class W213
2
M-Class W163
1
M-Class W164
8
M-Class W166
2
R-Class W251
3
S-Class W221
4
Viano W447
1
Vito W447
1
vezi toate [+]
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
300 lei
DezmembrariPitesti
1402
62 lei
Priscom
2118
Rampa Retur Injectoare Mercedes 2.0 Cdi Euro 6 Motor 654.920 Cod Rampa A6540700601 W213 W238 W253 X253 W205 W447 Sprinter Gle Etc Dezmembrez Mercedes
350 lei
BMWautodez
1065
Conducta retur injectoare Mercedes Clasa ML (W166) [Fabr 2011-2022] OEM 2.2 CDI 651960
170 lei
Priscom
2118
200 lei
Danlupastean
3419
Rampa retur injectoare Mercedes-Benz E Class W211 3.0 Motorina 2007, A6420780341
200 lei
Danlupastean
3419
Rampa retur mercedes 3.0 cdi v6 A6420780341 w211 w219 w221 w212 w204 w164 w251
200 lei
ExpertinPiese
5044
Rampa Retur Injectoare Mercedes CLS W219 / E Class W211 3.0 CDI Cod A6420780341
350 lei
Scbacus
7980
120 lei
Dezcorunca
5418
Conducta retur injectoare Mercedes Clasa ML (W163) [Fabr 1998-2005] OEM 2.7 CDI 612963
76 lei
Priscom
2118
119 lei
Priscom
2118
200 lei
Danlupastean
3419
Rampa retur injectoare Mercedes-Benz S Class W221 3.0 Motorina 2010, A6420780341
200 lei
Danlupastean
3419
Conducta retur injectoare Mercedes Clasa E (W211) [Fabr 2002-2009] A6420780341 3.0 CDI 642920
151 lei
Priscom
2118
200 lei
Danlupastean
3419
Rampa retur injectoare Mercedes-Benz E Class W211 3.0 Motorina 2007, A6420780341
200 lei
Danlupastean
3419
a class piese dezmembrari
din categoriaRampa retur injectoare
.Rampa de retur a injectoarelor este dintr-un material plastic sau cauciuc, material rezistent in contact cu produsele petroliere cum ar fi benzina sau motorina. Rolul rampei de retur de la injectoare este de a colecta motorina in surplus din fiecare injector si de a asigura intoarcerea ei in rezervor. O defectiune la acest sistem relativ simplu poate duce la un incendiu sau la pierderi masive de carburant. Se intampla de multe ori ca rampa de retur a injectoarelor sa fie deteriorata de mecanici atunci cand se intervine in zona ei pentru diverse lucrari. Presiunea in aceasta rampa este mica, motiv pentru care nu cedeaza datorita acesteia, timpul sau demontarea repetata duc la deterioarea ei.