Marcă / Model
A-Class W169
1
A-Class W176
12
A-Class W177
1
B-Class W246
12
C-Class C204
6
C-Class S204
19
C-Class W204
20
C-Class W205
3
CLK A207
6
E-Class C207
8
E-Class S212
15
E-Class W212
20
E-Class W213
1
M-Class W166
2
S-Class W221
6
Viano W447
16
Vito W447
16
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

299 lei
Dezrom
2948

299 lei
FullDezromAuto
37

Releu bujii Mercedes-Benz A-Class (W176) 180 CDI 1.5 109cp cod piesa : 8200558438
199 lei
Dezrom
2948

299 lei
FullDezromAuto
37

Releu bujii Mercedes-Benz A-Class (W176) 160 CDI 1.5 90cp cod piesa : 8200558438
199 lei
Dezrom
2948

Releu bujii Mercedes-Benz A-Class (W176) 160 CDI 1.5 90cp cod piesa : 110678071R
299 lei
Dezrom
2948

Releu bujii Mercedes-Benz A-Class (W176) 180 CDI 1.5 109cp cod piesa : 8200558438
199 lei
FullDezromAuto
37

249 lei
Dezrom
2948

249 lei
Dezrom
2948

Releu bujii Mercedes-Benz B-Class (W246, W242) 180 CDI 1.5 109cp cod piesa : 110678071R
299 lei
Dezrom
2948

299 lei
Dezrom
2948

Releu bujii Mercedes-Benz A-Class (W176) 160 CDI 1.5 90cp cod piesa : 8200558438
199 lei
FullDezromAuto
37

Releu bujii Mercedes-Benz A-Class (W176) 180 CDI 1.8 109cp cod piesa : A6519000900
249 lei
FullDezromAuto
37

199 lei
Dezrom
2948

199 lei
Dezrom
2948

Releu bujii Mercedes-Benz C-Class Sedan (W204) 220 CDI 2.2 163cp cod piesa : A6519000900
249 lei
Dezrom
2948

249 lei
FullDezromAuto
37

249 lei
Dezrom
2948

Releu bujii Mercedes-Benz C-Class T-modell (S204) 220 CDI 2.2 170cp cod piesa : A6519000900
249 lei
Dezrom
2948

249 lei
Dezrom
2948

300 lei
FullDezromAuto
37

Releu bujii Mercedes-Benz C-Class T-modell (S204) 220 CDI 2.2 163cp cod piesa : A6519000900
249 lei
Dezrom
2948

249 lei
Dezrom
2948

249 lei
Dezrom
2948

Releu bujii Mercedes-Benz C-Class Sedan (W204) 250 CDI 2.2 4-matic 204cp cod piesa : A6519000900
249 lei
Dezrom
2948

Releu bujii Mercedes-Benz B-Class (W246, W242) 160 CDI 1.5 90cp cod piesa : 110678071R
299 lei
FullDezromAuto
37
a class cdi
din categoriaReleu bujii
Olt. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.