Marcă / Model
A-Class W168
5
A-Class W169
1
A-Class W176
2
B-Class W246
2
C-Class S204
1
C-Class W203
4
C-Class W204
3
C-Class W205
1
CLS W219
1
E-Class W210
1
E-Class W211
4
E-Class W212
8
M-Class W163
1
M-Class W164
2
M-Class W166
1
S-Class W221
2
S-Class W222
1
Sprinter 906
2
Viano W447
1
Vito W447
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
![Releu bujii incandescente Mercedes-Benz A-Class W168 [facelift] [2001 - 2004] Hatchback 5-usi A 160 CDI MT (75 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-incandescente-mercedes-benz-a-class/releu-bujii-incandescente-mercedes-benz-a-class-040a4100a446e0174a8-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
DezmembrariBragadiru
3475

Releu bujii mercedes a-class w176 b-class w246 sprinter 906 2.2cdi a6519005502
250 lei
DezAutoMercedes
527
![Releu bujii incandescente Mercedes-Benz A-Class W168 [facelift] [2001 – 2004] Hatchback 5-usi A 170 CDI AT (95 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-incandescente-mercedes-benz-a-class/releu-bujii-incandescente-mercedes-benz-a-class-030971015732202a403-0-0-0-0-0.jpg)
150 lei
DezmembrariAutoLux
464
![Releu bujii incandescente Mercedes-Benz A-Class W168 [facelift] [2001 - 2004] Hatchback 5-usi A 160 CDI MT (75 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-incandescente-mercedes-benz-a-class/releu-bujii-incandescente-mercedes-benz-a-class-040a4100a446e0174a8-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
DezRomBragadiru
1788

Releu bujii Mercedes E Class W212 2.2 DIESEL 2009-2016 COD A6519003103
100 lei
OptimalAutoParts
2014

100 lei
OptimalAutoParts
2014
a class cdi
din categoriaReleu bujii
Ilfov. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.