Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
![Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Mercedes Clasa A Class W169 2.0 CDI 2004 - 2012 Cod A1694700594 0580303050 [M3948]](https://www.pieseauto.ro/poze/pompa-cu-sonda-senzor-litrometru-combustibil/pompa-cu-sonda-senzor-litrometru-combustibil-2a4cf10d113ac01d85c-0-0-0-0-0.jpg)
150 lei
SDG
6522

200 lei
SDG
6522

Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Mercedes W211 E Class E420 4.0 CDI 2002 - 2008 Cod A2114701694 0580303018
200 lei
SDG
6522

200 lei
SDG
6522

200 lei
SDG
6522

Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Mercedes W211 E Class E200 2.2 CDI 2002 - 2008 Cod A2114701694 0580303018
200 lei
SDG
6522

Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Mercedes W211 E Class E280 3.0 CDI 2002 - 2008 Cod A2114701694 0580303018
200 lei
SDG
6522

200 lei
SDG
6522

Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Mercedes W211 E Class E280 3.2 CDI 2002 - 2008 Cod A2114701694 0580303018
200 lei
SDG
6522
![Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Mercedes Clasa B Class W245 2.0 CDI 2005 - 2012 Cod A1694700594 0580303050 [M3948]](https://www.pieseauto.ro/poze/pompa-cu-sonda-senzor-litrometru-combustibil/pompa-cu-sonda-senzor-litrometru-combustibil-2a4cf10d113ac01d85c-0-0-0-0-0.jpg)
150 lei
SDG
6522
![Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Mercedes W204 Clasa C Class 2.2 CDI 2007 - 2014 Cod 1582881007 [N0064]](https://www.pieseauto.ro/poze/pompa-cu-sonda-senzor-litrometru-combustibil/pompa-cu-sonda-senzor-litrometru-combustibil-6311310b7e16a88792a-0-0-0-0-0.jpg)
250 lei
SDG
6522
a class cdi
din categoriaPompa rezervor
Galati. Piesele au următoarele caracteristici: second.Pompa rezervorului este cea care absoarbe si impinge combustibilul din rezervor spre motor. Un lucru pe care multi conducatori nu il cunosc este acela ca pompa de combustibil, pentru o buna functionare, are nevoie de racire. Racirea acesteia se face prin surplusul de combustibil trimis tot de pompa spre motor, respectiv pompa de inalta presiune sau injectoare, surplus care, intorcandu-se pe conductele de retur inapoi in rezervor, este racit de aerul care circula pe sub masina.