Marcă / Model
A-Class W168
4
A-Class W177
5
C-Class A205
4
C-Class C205
4
C-Class S203
1
C-Class S205
4
C-Class W202
1
C-Class W204
3
C-Class W205
4
CLA C118
4
CLA X118
4
CLK A238
2
CLS C257
4
E-Class C238
4
E-Class S213
4
E-Class W210
1
E-Class W211
1
E-Class W212
3
E-Class W213
4
GLA X156
1
GLC C253
4
GLC X253
4
GLE W167
4
GLK X204
2
M-Class W163
1
M-Class W166
1
S-Class W221
2
SLK R172
2
Sprinter 906
1
Viano W447
4
Viano W639
3
Vito W447
4
Vito W638
1
Vito W639
4
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător

100 lei
Antony
2017
![Pinion ax cu came Cod: A6680520101 Mercedes-Benz A-Class W168 [facelift] [2001 - 2004] Hatchback 5-usi A 160 CDI MT (75 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/pinion-ax-cu-came-cod-a6680520101-mercedes-benz-a/pinion-ax-cu-came-cod-a6680520101-mercedes-benz-a-7aa9e10360ae00e8c65-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
DezmembrariBragadiru
3476
![Pinion ax cu came Cod: A6680520101 Mercedes-Benz A-Class W168 [facelift] [2001 - 2004] Hatchback 5-usi A 160 CDI MT (75 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/pinion-ax-cu-came-cod-a6680520101-mercedes-benz-a/pinion-ax-cu-came-cod-a6680520101-mercedes-benz-a-7aa9e10360ae00e8c65-0-0-0-0-0.jpg)
Pinion ax cu came Cod: A6680520101 Mercedes-Benz A-Class W168 [facelift] [2001 - 2004] Hatchback 5-usi A 160 CDI MT (75 hp)
100 lei
DezRomBragadiru
1788

140 lei
Pitstopdiesel
1486

Pinion ax came pinion distributie Mercedes-Benz E Class W212 2.2 cdi 2007-2015 Euro 5 A6510301813 OM 651
250 lei
ModusDezmembrari
1182

Fulie ax cu came Mercedes C w202 s203 CLK w209 E w210 w211 M w163 Vito w638 w639 Sprinter 2.2 2.7 CDI A61105
55 lei
Pitstopdiesel
1486

A651 Pinion ax came pinion distributie Mercedes Viano w639 A6510301813 fab 2015
250 lei
VagAutoDez
646
a class cdi
din categoriaFulie ax came
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).