Marcă / Model
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de

Ansamblu amortizor fata Stanga DRT A1693200330 / 2.0CDI Mercedes-Benz A-Class W169 2004-2012 2.0CDI
400 lei
AutoHima
1316

100 lei
DezmembrariBuzau
281

150 lei
Scopauto
2279

Amortizor cu arc stanga / dreapta fata Mercedes C Class W204 , E Class W212, A2043202966
200 lei
Iasidezmembraripi
950

Telescop Amortizor arc fata spate stanga dreapta Mercedes C class W204
200 lei
DezmembrariFrunza
120

400 lei
Dezpetriuc
5840
![Amortizor Telescop FARA ARC Stanga Dreapta Fata Mercedes Clasa E Class W212 S212 A207 C207 E200 E220 E250 2.2 CDI 2009 - 2016 Cod A2123200413 [L4017]](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-telescop-fara-arc-stanga-dreapta-fata/amortizor-telescop-fara-arc-stanga-dreapta-fata-0af6c10b444e0883b44-0-0-0-0-0.jpg)
150 lei
SDG
6536
![Amortizor Telescop FARA ARC Stanga Dreapta Fata Mercedes Clasa E Class W212 S212 A207 C207 E200 E220 E250 2.2 CDI 2009 - 2016 Cod A2123200413 [L4018]](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-telescop-fara-arc-stanga-dreapta-fata/amortizor-telescop-fara-arc-stanga-dreapta-fata-ad37710b444e40040d6-0-0-0-0-0.jpg)
Amortizor Telescop FARA ARC Stanga Dreapta Fata Mercedes Clasa E Class W212 S212 A207 C207 E200 E220 E250 2.2 CDI 2009 - 2016 Cod A2123200413 [L4018]
150 lei
SDG
6536

200 lei
Dezautonyk
1687

200 lei
DezmembrariFlavius
618
a class 2010
din categoriaAnsamblu amortizor arc
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Ansamblul amortizor arc este o componenta a suspensiei formata dintr-un amortizor si un arc. Acest ansamblu are rolul de a amortiza trecerea peste denivelari a unui autoturism si de a pastra cat mai ferm roata pe carosabil. Un astfel de ansamblu are un rol si la franarea sau accelerarea autoturismului, mentinand roata lipita de carosabil. Se recomanda schimbarea in pereche, insotita de protectiile de praf si de tampoanele de cauciuc ale amortizorului. Majoritatea producatorilor recomanda schimbarea lor la un interval de 90000 de km. Chiar daca un amortizor nu a curs, acesta poate fi defect, poate duce la un control greoi al autoturismului, la balansarea lui in momentul unui viraj sau chiar la uzura neuniforma a anvelopei.