Marcă / Model
Alfa Romeo
2
Audi
92
BMW
8
Chevrolet
6
Chrysler
2
Citroen
2
Dacia
8
Daewoo
1
Dodge
8
Fiat
2
Ford
53
Hyundai
6
Iveco
2
Kia
6
Mazda
1
Mercedes
43
Mini
4
Mitsubishi
2
Nissan
1
Opel
26
Renault
11
Saab
1
Seat
58
Skoda
50
Smart
1
Toyota
1
Volkswagen
141
Volvo
5
vezi toate [+]
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
250 lei
Antony
1704
60 lei
KingAutoDezmembrari
1353
FULIE DISTRIBUTIE CHIULASA Ax CAME PINION TOYOTA RAV 4 AVENSIS COROLLA 85KW 116CP
100 lei
Acm_auto
1667
399 lei
Antony
1704
167 lei
Autoeshop
8131
Roata dintata ax cu came MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) - Cod intern: W20229397 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
167 lei
Autoeshop
8131
Regulator ax cu came Partea de admisie (541296 MAXGEAR) CHEVROLET,OPEL,VAUXHALL
300 lei
PieseAutoSuceava
5299
Fulie Ax Came 1.9 TDI AJM AVB ASZ Audi A4 B6 VW Passat B5 Audi A6 C5 1998-2004 Poze Reale ⭐⭐⭐⭐⭐
30 lei
Alexandrumanager
2384
53 lei
Pieseautodetop
3392
Roata dintata, ax cu came AUDI 90 (8C, B4), AUDI 80 Avant (8C, B4), VW ATLANTIC I (16) - TOPRAN 100 834
40 lei
Pieseautodetop
3392
219 lei
Pieseautodetop
3392
75 lei
DezmembrariBragadiru
2790
Pinion ax cu came Volkswagen Golf 4 [1997 - 2006] Hatchback 5-usi 1.9 TDI MT (116 hp) (1J1)
83 lei
DezmembrariBragadiru
2790
100 lei
DezRomBragadiru
1308
Pinion ax cu came Ford Mondeo 3 [facelift] [2003 - 2007] Liftback 5-usi 2.0 TDCi 5MT (115 hp) MK3 (B5Y) LX
77 lei
DezRomBragadiru
1308
167 lei
Autoeshop
8131
Roata dintata, ax cu came AUDI 90 (8C, B4), AUDI 80 Avant (8C, B4), VW ATLANTIC I (16) - TOPRAN 101 513
217 lei
Pieseautodetop
3392
Roata dintata, ax cu came AUDI 500 (43, C2), AUDI 500 (44, 44Q, C3), AUDI 100 limuzina (4A, C4) - TOPRAN 110 375
128 lei
Pieseautodetop
3392
85 kw
din categoriaFulie ax came
.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).
Vezi şi ofertele pentru: