Marcă / Model
Alfa Romeo
64
Audi
293
BMW
26
Chrysler
10
Citroen
50
Dacia
17
Dodge
1
Fiat
96
Ford
81
Hyundai
10
Isuzu
1
Iveco
3
Jaguar
37
Jeep
2
Kia
1
Lancia
47
Mazda
19
Mercedes
134
Mini
2
Mitsubishi
14
Nissan
25
Opel
23
Peugeot
12
Renault
22
Saab
4
Seat
227
Skoda
160
Suzuki
9
Toyota
4
Volkswagen
295
Volvo
29
vezi toate [+]
Județ
Arad
1
Arges
2
Bacau
6
Bihor
68
Bucuresti
17
Calarasi
3
Cluj
375
Dambovita
3
Iasi
1
Ilfov
10
Neamt
57
Olt
4
Suceava
122
Timis
6
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
119 lei
EuropeAutoParts
506
225 lei
Piesetargoviste
1888
Releu Bujii Saab 9-3 1998/02-2000/11 2.2 TiD 85KW 115CP Cod 09132691 / 09 132 691
100 lei
EcoPieseAuto
1832
RELEU BUJII SEAT IBIZA IV SC (6J1, 6P5) BOSCH 0 986 332 001 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
66 lei
TopTechAuto
865
600 lei
Autoactiv016
7618
RELEU BUJII SEAT IBIZA IV ST (6J8, 6P8) BOSCH 0 986 332 001 2010 2011 2012 2013 2014 2015
66 lei
TopTechAuto
865
358 lei
Autoeshop
8130
Unitate de control bujii incandescente FIAT DUCATO caroserie (244) - Cod intern: W20279105 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
358 lei
Autoeshop
8130
100 lei
Acm_auto
1667
44 lei
DezmembrariBragadiru
2790
Releu Bujii Opel B 1998/10-2002/09 2.2 DTi 85KW 116CP Cod 09132691 / 09 132 691
100 lei
EcoPieseAuto
1832
Releu bujii incandescente 0281003038 Skoda Superb [facelift] [2006 - 2008] Sedan 1.9 TDI MT (116 hp)
70 lei
Gmcconecotrade
2537
85 cp
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: