Marcă / Model
Alfa Romeo
24
Audi
1652
BMW
907
Chevrolet
59
Chrysler
638
Citroen
927
Dacia
62
Daewoo
15
Dodge
1669
Fiat
1210
Ford
1589
Honda
126
Hyundai
623
Isuzu
26
Iveco
48
Jaguar
11
Jeep
62
Kia
282
Lancia
188
Land Rover
77
Lexus
308
Mazda
344
Mercedes
1682
Mini
55
Mitsubishi
1040
Nissan
168
Opel
1002
Peugeot
847
Porsche
313
Renault
773
Saab
448
Seat
876
Skoda
1521
Smart
5
SsangYong
428
Subaru
35
Suzuki
105
Toyota
225
Volkswagen
1782
Volvo
784
vezi toate [+]
Județ
Arad
107
Bihor
29
Bucuresti
838
Cluj
21
Giurgiu
428
Hunedoara
2
Ilfov
7
Neamt
234
Suceava
1056
Timis
5354
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
57 lei
Bestautovest
35193
ROLA CUREA ACCESORII BMW 6 (E63) 630 i 258cp 272cp BTA E2B0029BTA 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
81 lei
TopTechAuto
860
Rola ghidare conducere curea transmisie VKM 38251 SKF pentru Bmw Seria 3 Bmw Seria 5 Bmw Seria 6 Bmw Seria 1 Bmw Seria 7 Bmw X3 Bmw X5 Bmw X1
113 lei
Comnico
4671
40 lei
Comnico
4671
ROLA CUREA ACCESORII BMW 6 (E63) 630 i 258cp 272cp INA 532 0512 10 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
84 lei
TopTechAuto
860
397 lei
Pieseautodetop
3392
Rola ghidaj curea transmisie RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) (2005 - 2016) Febi Bilstein 28287
264 lei
PieseMania
698
302 lei
Pieseautodetop
3392
Rola ghidaj curea transmisie RENAULT SYMBOL I (LB0/1/2_) (1998 - 2016) BTA E21012BTA
83 lei
PieseMania
698
418 lei
AutopiesaRO
10706
292 lei
AutopiesaRO
10706
Rola ghidare/conducere, curea transmisie MITSUBISHI LANCER Mk VI (CJ-CP_) (1995 - 2003) DAYCO APV2198
130 lei
OnePlusAuto
435
130 lei
OnePlusAuto
435
61 lei
Autoeshop
8127
SKF VKM 35330 Rola intinzator, curea transmisie /OPEL /SAAB /CHEVROLET /VAUXHALL
180 lei
TopTechMotor
79
61 lei
Autoeshop
8127
6 1 6 1
din categoriaRola ghidaj accesorii
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.