Marcă / Model
Alfa Romeo
45
Audi
99
BMW
7
Citroen
51
Dacia
1
Fiat
73
Ford
10
Isuzu
4
Iveco
5
Jaguar
36
Lancia
49
Land Rover
4
Mazda
9
Mercedes
3
Mitsubishi
5
Nissan
1
Opel
22
Peugeot
39
Renault
8
Seat
84
Skoda
7
Suzuki
3
Volkswagen
106
Volvo
3
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
100 lei
EcoPieseAuto
1832
100 lei
Dacsif_auto
2036
Releu bujii incandescente Volkswagen VW Polo 4 9N [facelift] [2005 - 2009] Hatchback 3-usi 1.4 TD MT (70 hp) Cod motor: BNM, Cod cutie: HCS, Cod culoare: LD5Q
100 lei
DezmembrariBragadiru
2790
100 lei
Dacsif_auto
2036
100 lei
DezRomBragadiru
1308
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente FIAT BRAVA (182), FIAT BRAVO I (182), FIAT MAREA (185) - SWAG 70 94 4177
650 lei
Pieseautodetop
3392
Releu, instalatia de comanda bujii incandescente fiat scudo, peugeo306, boxer, expert, partner
300 lei
Autoactiv016
7618
Unitate de control bujii incandescente CITROEN C5 III (RD_) - Cod intern: W20279105 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
358 lei
Autoeshop
8130
358 lei
Autoeshop
8130
207 lei
TopTechAuto
865
RELEU BUJII FORD FIESTA VI (CB1, CCN) HUCO HUCO132180 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
186 lei
TopTechAuto
865
100 lei
EcoPieseAuto
1832
300 lei
Autoactiv016
7618
51 kw 70 cp
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: