Marcă / Model
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Supapa evacuare PEUGEOT 806 (221), Citroen XANTIA (X1), ROVER 200 hatchback (XW) - FRECCIA R3988/RCR
20 lei
Pieseautodetop
3392
48 lei
Pieseautodetop
3392
Supapa evacuare Citroen RELAY bus (230P), PEUGEOT 806 (221), Citroen XANTIA (X1) - SASIC 9490600
36 lei
Pieseautodetop
3392
147 lei
Pieseautodetop
3392
Supapa evacuare Citroen RELAY bus (230P), PEUGEOT 806 (221), Citroen XANTIA (X1) - TRW Engine Component 537843
23 lei
Pieseautodetop
3392
154 lei
Pieseautodetop
3392
45 lei
Pieseautodetop
3392
Supapa evacuare Citroen RELAY bus (230P), PEUGEOT 806 (221), Citroen XANTIA (X1) - TOPRAN 721 564
114 lei
Pieseautodetop
3392
26 lei
Pieseautodetop
3392
Supapa evacuare PEUGEOT 806 (221), Citroen XM (Y3), Citroen XM Estate (Y3) - MAHLE ORIGINAL 039 VA 30601 000
63 lei
Pieseautodetop
3392
Supapa evacuare PEUGEOT 806 (221), Citroen XANTIA (X1), Citroen XM (Y3) - IPSA VL092600
214 lei
Pieseautodetop
3392
406 diesel
din categoriaSupapa evacuare
.Supapele sunt elementele care inchid si deschid orificiile de trecere a amestecului combustibil in cilindrii motorului si in afara acestora: supapele de admisie permit intrarea amestecului combustibil din galeria de amisie, iar cele de evacuare permit iesirea gazelor arse catre galeria de evacuare. Supapele sunt formate dintr-o tija cilindrica si un taler care opreste efectiv trecerea gazelor prin asezarea etansa pe scaunul supapei. Supapele sunt intens solicitate termic, mecanic si la uzura. Deoarece supapele de evacuare sunt instalate in camera de ardere si lucreaza cu gaze fierbinti, ele pot ajunge sa lucreze la temperaturi de 500-900 de grade Celsius si trebuie fabricate din materiale speciale. In vederea imbunatatirii performantelor motoarelor se opteaza deseori pentru marirea numarului de supape aferente fiecarui cilindru, cea mai uzuala varianta actuala fiind cea cu 4 supape pe piston. Inlocuirea supapelor unui motor presupune cunostinte solide de mecanica si accesul la o serie de scule si echipamente speciale.
Vezi şi ofertele pentru: