Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
Unitate de control,bujii incandescente VW ATLANTIC I (16), AUDI 500 (43, C2), AUDI 500 (44, 44Q, C3) - HERTH+BUSS ELPARTS 75614036
143 lei
Pieseautodetop
3392
42 lei
Autoactiv016
7618
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente VW ATLANTIC I (16), AUDI 500 (43, C2), AUDI 500 (44, 44Q, C3) - HCO 132061
104 lei
Pieseautodetop
3392
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (271300 MAXGEAR) MERCEDES-BENZ
205 lei
PieseAutoSuceava
5291
337 lei
PieseAutoSuceava
5291
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (4RV008188571 HELLA) MERCEDES-BENZ
530 lei
PieseAutoSuceava
5291
410 lei
PieseAutoSuceava
5291
Unitate de control,bujii incandescente VW ATLANTIC I (16), AUDI 500 (43, C2), AUDI 500 (44, 44Q, C3) - HELLA 4RV 008 188-171
249 lei
Pieseautodetop
3392
Unitate de control,bujii incandescente (GSE140 BorgWarner (BERU)) MERCEDES-BENZ
325 lei
PieseAutoSuceava
5291
105 lei
Pieseautodetop
3392
334 lei
Pieseautodetop
3392
4 100 16
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: