F20
38
F21
38
F22
38
F23
38
F30
38
F31
38
F33
1
F34
1
F36
1
F45
38
G14
1
G15
1
G20
38
G26
2
i3
1
i8
2
X1
1
X1 F48
1
X2 F39
1
X3 F25
1
X3 G01
2
X4 F26
1
X4 G02
1
X5 F15
1
X5 G05
2
X6 G06
1
X7 G07
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
419 lei
TopTechAuto
1054
419 lei
TopTechAuto
1054
419 lei
TopTechAuto
1054
419 lei
TopTechAuto
1054
POMPA REZERVOR BMW i8 (I12) hybrid 362cp 374cp BOSCH 0 392 023 525 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020
419 lei
TopTechAuto
1054
POMPA REZERVOR BMW i3 (I01) s Range Extender s Electric Electric Range Extender 102cp 170cp 184cp BOSCH 0 392 023 525 2013
419 lei
TopTechAuto
1054
POMPA REZERVOR BMW X2 (F39) xDrive 25 e Plug-in-Hybrid sDrive 20 i 192cp 220cp BOSCH 0 392 023 525 2017
419 lei
TopTechAuto
1054
419 lei
TopTechAuto
1054
419 lei
TopTechAuto
1054
419 lei
TopTechAuto
1054
POMPA REZERVOR MINI MINI COUNTRYMAN (F60) John Cooper Works ALL4 Cooper SE ALL4 Cooper S Cooper SE Cooper S ALL4 163cp 192cp 220cp 224cp 231cp BOSCH 0 392 023 525 2016 2017 2018 2019
419 lei
TopTechAuto
1054
POMPA REZERVOR BMW 8 Gran Coupe (G16, F93) M8 Competition M8 840 d xDrive 840 i 840 i xDrive M 850 i xDrive 320cp 333cp 340cp 530cp 600cp 625cp BOSCH 0 392 023 525 2019 2020
419 lei
TopTechAuto
1054
419 lei
TopTechAuto
1054
419 lei
TopTechAuto
1054
POMPA REZERVOR BMW i8 Roadster (I15) hybrid 374cp BOSCH 0 392 023 525 2018 2019 2020
419 lei
TopTechAuto
1054
419 lei
TopTechAuto
1054
419 lei
TopTechAuto
1054
419 lei
TopTechAuto
1054
419 lei
TopTechAuto
1054
POMPA REZERVOR BMW 1 (F20) 120 d 118 d 125 d 120 i M 140 i M 140 i xDrive 125 i 120 d xDrive 118 d xDrive 150cp 163cp 184cp 190cp 224cp 340cp BOSCH 0 392 023 525 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019
419 lei
TopTechAuto
1054
419 lei
TopTechAuto
1054
392
din categoriaPompa rezervor
BMW
. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Pompa rezervorului este cea care absoarbe si impinge combustibilul din rezervor spre motor. Un lucru pe care multi conducatori nu il cunosc este acela ca pompa de combustibil, pentru o buna functionare, are nevoie de racire. Racirea acesteia se face prin surplusul de combustibil trimis tot de pompa spre motor, respectiv pompa de inalta presiune sau injectoare, surplus care, intorcandu-se pe conductele de retur inapoi in rezervor, este racit de aerul care circula pe sub masina.
Vezi şi ofertele pentru: