C-Class S203
13
C-Class S204
16
C-Class W203
13
C-Class W204
16
CLK A209
13
CLK C209
12
CLS X218
4
E-Class C207
4
E-Class S211
16
E-Class S212
4
E-Class W211
14
E-Class W212
4
G-Class W461
10
G-Class W463
4
GL-Class X164
14
GL-Class X166
4
GLK X204
12
M-Class W163
4
M-Class W164
15
M-Class W166
4
R-Class W251
10
S-Class W221
22
S-Class W222
4
Sprinter 906
2
Viano W639
10
Vito W639
10
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
579 lei
Auto_farm
12022
475 lei
TopTechAuto
1414
1007 lei
TopTechAuto
1414
Unitate de control,bujii incandescente MERCEDES-BENZ G-CLASS (W461), MERCEDES-BENZ C-CLASS limuzina (W203), MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) - BER
653 lei
Pieseautodetop
3449
542 lei
Autoeshop
8639
883 lei
Pieseautodetop
3449
Unitate de control,bujii incandescente (GSE114 BER) JEEP,MERCEDES-BENZ
658 lei
PieseAutoSuceava
5885
484 lei
TopTechAuto
1414
145 lei
TopTechAuto
1414
Unitate de control,bujii incandescente (7285684 MD) JEEP,MERCEDES-BENZ
983 lei
PieseAutoSuceava
5885
567 lei
PieseAutoSuceava
5885
590 lei
PieseAutoSuceava
5885
561 lei
PieseAutoSuceava
5885
320 w221
din categoriaReleu bujii
Mercedes
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: