Marcă / Model
Alfa Romeo
5
BMW
1
Citroen
7
Fiat
4
Ford
6
Hyundai
4
Iveco
1
Lancia
6
Mitsubishi
3
Nissan
1
Opel
11
Peugeot
7
Porsche
6
Renault
6
Saab
6
Seat
1
Volkswagen
1
Volvo
10
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
544 lei
Pieseautodetop
3447
149 lei
PieseAutoSuceava
5881
Comutator aprindere 138403 HITACHI pentru Alfa romeo 164 Alfa romeo 168 Opel Vectra Opel Calibra Volvo 960 Volvo S90 Volvo V90
280 lei
Comnico
4910
115 lei
Pieseautodetop
3447
463 lei
Comnico
4910
Comutator aprindere VOLVO 960 (964), VOLVO 960 Mk II (964), VOLVO 960 Mk II combi (965) - HCO 138403
351 lei
Pieseautodetop
3447
Comutator aprindere MITSUBISHI COLT Mk II (C1_A), MITSUBISHI COLT Mk III (C5_A), MITSUBISHI CORDIA (A21_A, AB) - MOBILETRON IG-M009
71 lei
Pieseautodetop
3447
86 lei
Pieseautodetop
3447
Comutator aprindere OPEL MONZA E (39_, 49_), OPEL KADETT E combi (35_, 36_, 45_, 46_), OPEL KADETT E hatchback (33_, 34_, 43_, 44_) - BOSCH 0 227 100
410 lei
Pieseautodetop
3447
252 lei
Pieseautodetop
3447
611 lei
Pieseautodetop
3447
Comutator aprindere RENAULT CLIO (B/C57_, 5/357_), RENAULT LAGUNA I I (B56_, 556_), RENAULT SAFRANE (B54_) - BREMI 14601
764 lei
Pieseautodetop
3447
252 lei
Pieseautodetop
3447
Comutator aprindere OPEL KADETT D (31_-34_, 41_-44_), OPEL MONZA E (39_, 49_), OPEL REKORD E combi (61_, 66_, 67_) - MEYLE 514 885 0001
432 lei
Pieseautodetop
3447
Comutator aprindere RENAULT CLIO (B/C57_, 5/357_), RENAULT LAGUNA I I (B56_, 556_), RENAULT SAFRANE (B54_) - HCO 138077
345 lei
Pieseautodetop
3447
421 lei
Pieseautodetop
3447
445 lei
Pieseautodetop
3447
Comutator aprindere MITSUBISHI COLT Mk III (C5_A), MITSUBISHI COLT Mk IV (CA_A), MITSUBISHI LANCER Mk IV limuzina (C6_A) - HCO 138472
315 lei
Pieseautodetop
3447
207 lei
Pieseautodetop
3447
3.0 v6 2
din categoriaAprindere electronica
.Aprindere electronica este, cum spune si numele, controlata electric, nu mecanic. Chiar si cei mai sceptici admit că utilizarea aprinderii electronice conferă multiple avantaje în comparaţie cu aprinderea clasică. Aprinderea face ca motorul sa mearga uniform si rotund, sincronizand momentele motorului in toate fazele sale de evolutie. Va mai amintiti acele probleme cu delocul la vechiile Dacii? Acelea sunt de domeniul trecutului cu o aprindere electronica bine reglata.
Vezi şi ofertele pentru: