Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător

199 lei
Dezrom
2969

199 lei
Dezrom
2969

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE SKODA Karoq SUV (NU7) 1.4 TSI CZEA 150 cai
600 lei
FullDezromAuto
38

199 lei
Dezrom
2969

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE SEAT Ateca (KH7) 2.0 TSI 4Drive DKZA 190 cai
600 lei
FullDezromAuto
38

Fulie ax came 9819923680 Peugeot Expert III Van 1.5 BlueHDi 120 cai YHV (DV5RUC)
199 lei
Dezrom
2969

600 lei
Dezrom
2969

Pinion defazor Ax cu came Admisie 04E109088AD AUDI A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 1.4 TFSI CVNA 150 cai
600 lei
FullDezromAuto
38

600 lei
Dezrom
2969

600 lei
Dezrom
2969

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE SEAT Ateca (KH7) 1.0 TSI DKRF 115 cai
600 lei
Dezrom
2969

600 lei
Dezrom
2969

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE SEAT Ateca (KH7) 2.0 TDI CRVA 110 cai
600 lei
FullDezromAuto
38

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE SKODA Kodiaq (NS7) 2.0 TSI 4x4 CZPA 180 cai
600 lei
Dezrom
2969

600 lei
Dezrom
2969

199 lei
FullDezromAuto
38

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE SKODA Kodiaq (NS7) 2.0 TDI 4x4 DFHA 190 cai
600 lei
Dezrom
2969

600 lei
Dezrom
2969

199 lei
FullDezromAuto
38

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE SEAT Ateca (KH7) 2.0 TDI 4Drive DFHA 190 cai
600 lei
Dezrom
2969

600 lei
Dezrom
2969

199 lei
FullDezromAuto
38

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE AUDI A4 B9 Sedan (8W2, 8WC) 1.4 TFSI CVNA 150 cai
600 lei
Dezrom
2969

600 lei
Dezrom
2969

600 lei
Dezrom
2969

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE SKODA Kodiaq (NS7) 1.4 TSI CZEA 150 cai
600 lei
Dezrom
2969

Fulie ax came 9819923680 Peugeot Expert III Bus 1.5 BlueHDi 102 cai YHR (DV5RUCd)
199 lei
FullDezromAuto
38
2025 赵本山世界巡演/2017
din categoriaFulie ax came
Olt.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).
Vezi şi ofertele pentru: