Marcă / Model
Alfa Romeo
157
Audi
2489
BMW
650
Chevrolet
140
Chrysler
157
Citroen
971
Dacia
146
Daewoo
1
Dodge
569
Fiat
746
Ford
1095
Honda
95
Hyundai
375
Isuzu
2
Iveco
51
Jaguar
208
Jeep
126
Kia
304
Lancia
186
Land Rover
275
Lexus
110
Mazda
498
Mercedes
1034
Mini
161
Mitsubishi
336
Nissan
152
Opel
565
Peugeot
790
Porsche
420
Renault
320
Saab
219
Seat
1461
Skoda
1756
Smart
8
SsangYong
38
Subaru
17
Suzuki
226
Toyota
382
Volkswagen
2326
Volvo
564
vezi toate [+]
Județ
Arad
11
Bihor
172
Bucuresti
809
Cluj
95
Dolj
1
Giurgiu
354
Hunedoara
1
Ilfov
1
Mures
1
Neamt
26
Suceava
2701
Timis
3370
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
110 lei
Expertauto1
14468
Rola curea transmisie Vw Caddy 2001-, Crafter 2006-2015, Golf 6, Jetta 2005-, Passat 2005-, Polo 2002-, Sharan 2010-, Tiguan 2007-2017, Touran 2010-2015, T5 2003-2015, Toyota Rav 4 , NTY RNK-VW-001
47 lei
Bestautovest
35194
54 lei
AutopiesaRO
10709
84 lei
TopTechAuto
862
Renault Rola curea transmisie Renault Megane Clio 3 1.5 DCI 8200663046 C 2009-2015
100 lei
Dezautonyk
1067
ROLA CUREA ACCESORII VW TRANSPORTER T6 / CARAVELLE T6 Bus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) 2.0 TDI 4motion 2.0 TDI 102cp 110cp 114cp 140cp 150cp 180cp 199cp 204cp 84cp SKF VKM 31008 2015 2016 2017 2018 2019
84 lei
TopTechAuto
862
57 lei
Bestautovest
35194
ROLA CUREA TRANSMISIE PRODUCATOR ORIGINAL NISSAN 11927ED00B I 119271HC0A|103320/F|532078010|J1141046 I NISSAN CUBE (Z12) 2009-|NISSAN JUKE (F15E) 2010-|NISSAN MICRA (K12E) 2002-2010|NISSAN MICRA (K13K) 2010-2015|NISSAN MICRA (K13KK) 2015-|NISSAN MICR
292 lei
Unipartcraiova
1552
66 lei
AutopiesaRO
10709
Rola ghidare distributie LR000660 Land Rover Freelander 2 2006 - 2014/ EVOQUE 2012 - 2018/DISCOVERY SPORT 2015
115 lei
LandRover
3812
71 lei
OnePlusAuto
435
39 lei
OnePlusAuto
435
71 lei
Luk4Parts
21
102 lei
Luk4Parts
21
90 lei
Autoactiv016
7618
115 lei
Autoeshop
8127
2015
din categoriaRola ghidaj accesorii
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.