Județ
Preț (lei)
Vânzător
240 lei
TopTechAuto
1031
289 lei
TopTechAuto
1031
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBOCOMPRESOR FORD B-MAX 2012-> , racit cu aer, pentru 1.5 TDCi-55 KW; 1.5 TDCi-70 KW; 1.6 TDCi-70 KW; PIESA NOUA aftermarket
321 lei
Smartshop
7025
321 lei
Smartshop
7025
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO VOLVO S60 II (134) T4 T3 T4F 150cp 180cp PIERBURG 7.03162.09.0 2010 2011 2012 2013 2014 2015
240 lei
TopTechAuto
1031
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO VOLVO V60 I (155) T4 T3 T4F 150cp 180cp PIERBURG 7.04492.07.0 2010 2011 2012 2013 2014 2015
289 lei
TopTechAuto
1031
240 lei
TopTechAuto
1031
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO VOLVO V70 III (135) T4 T4F 180cp PIERBURG 7.04492.07.0 2010 2011 2012 2013 2014 2015
289 lei
TopTechAuto
1031
328 lei
TopTechAuto
1031
289 lei
TopTechAuto
1031
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO FORD FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi 95cp MITSUBISHI 49373-18100 2010 2011 2012 2013 2014 2015
855 lei
TopTechAuto
1031
289 lei
TopTechAuto
1031
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO CITROEN DS3 Convertible 1.6 HDi 90 92cp EVORON EVAC066 2013 2014 2015
396 lei
TopTechAuto
1031
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO FORD FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi 1.5 TDCi 75cp 95cp EVORON EVAC066 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
396 lei
TopTechAuto
1031
289 lei
TopTechAuto
1031
289 lei
TopTechAuto
1031
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO VOLVO V40 Hatchback (525) T4 T3 GTDi T2 GTDi T4 GTDi 120cp 150cp 180cp 200cp PIERBURG 7.04492.07.0 2012 2013 2014 2015 2016
289 lei
TopTechAuto
1031
328 lei
TopTechAuto
1031
289 lei
TopTechAuto
1031
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO FORD MONDEO IV Turnier (BA7) 1.6 EcoBoost 160cp PIERBURG 7.04492.07.0 2011 2012 2013 2014 2015
289 lei
TopTechAuto
1031
855 lei
TopTechAuto
1031
328 lei
TopTechAuto
1031
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO CITROEN DS3 (SA_) 1.6 HDi 90 92cp EVORON EVAC066 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
396 lei
TopTechAuto
1031
289 lei
TopTechAuto
1031
328 lei
TopTechAuto
1031
2015
din categoriaActuator turbo
Ford B-Max
.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.
Vezi şi ofertele pentru: