Marcă / Model
Audi
40
BMW
78
Citroen
8
Fiat
8
Ford
106
Honda
6
Iveco
10
Mazda
4
Mercedes
142
Mitsubishi
18
Opel
30
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
67 lei
OnePlusAuto
446
69 lei
OnePlusAuto
446
Rola ghidare/conducere, curea transmisie MERCEDES-BENZ SL (R231) (2012 - 2016) SNR GA351.18
65 lei
OnePlusAuto
446
74 lei
OnePlusAuto
446
107 lei
OnePlusAuto
446
Rola ghidare/conducere, curea transmisie MERCEDES-BENZ SL (R230) (2001 - 2012) FAI AutoParts T1032
48 lei
OnePlusAuto
446
Rola ghidare/conducere, curea transmisie FORD FUSION (JU_) (2002 - 2012) FEBI BILSTEIN 19749
107 lei
OnePlusAuto
446
65 lei
OnePlusAuto
446
Rola ghidare/conducere, curea transmisie MERCEDES-BENZ SL (R230) (2001 - 2012) SNR GA351.18
65 lei
OnePlusAuto
446
87 lei
OnePlusAuto
446
74 lei
OnePlusAuto
446
Rola ghidare/conducere, curea transmisie FORD FOCUS II (DA_) (2004 - 2012) FEBI BILSTEIN 19749
107 lei
OnePlusAuto
446
107 lei
OnePlusAuto
446
Rola ghidare/conducere, curea transmisie BMW 3 Touring (E91) (2005 - 2012) SKF VKM 38219
84 lei
OnePlusAuto
446
Rola ghidare/conducere, curea transmisie AUDI A6 Allroad (4GH, 4GJ) (2012 - 2016) SKF VKM 31307
65 lei
OnePlusAuto
446
48 lei
OnePlusAuto
446
65 lei
OnePlusAuto
446
Rola ghidare/conducere, curea transmisie MERCEDES-BENZ CLS Shooting Brake (X218) (2012 - 2016) SKF VKM 38125
42 lei
OnePlusAuto
446
42 lei
OnePlusAuto
446
84 lei
OnePlusAuto
446
Rola ghidare/conducere, curea transmisie MERCEDES-BENZ ANTOS (2012 - 2016) INA 532 0412 10
173 lei
OnePlusAuto
446
107 lei
OnePlusAuto
446
107 lei
OnePlusAuto
446
Rola ghidare/conducere, curea transmisie BMW 3 Touring (E91) (2005 - 2012) SKF VKM 38219
84 lei
OnePlusAuto
446
132 lei
OnePlusAuto
446
132 lei
OnePlusAuto
446
2012
din categoriaRola ghidaj accesorii
Giurgiu Giurgiu.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.