Preț (lei)
Vânzător
243 lei
TopTechAuto
1040
RELEU BUJII FORD FUSION (JU_) HUCO HUCO132088 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
207 lei
TopTechAuto
1040
RELEU BUJII RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) MAHLE MHG 1 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008
260 lei
TopTechAuto
1040
RELEU BUJII FORD FUSION (JU_) HUCO HUCO132122 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
287 lei
TopTechAuto
1040
RELEU BUJII FORD FUSION (JU_) HUCO HUCO132182 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
207 lei
TopTechAuto
1040
RELEU BUJII RENAULT MASTER II Van (FD) MAHLE MHG 1 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
260 lei
TopTechAuto
1040
RELEU BUJII FORD FIESTA V (JH_, JD_) BORGWARNER (BERU) GSE 147 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008
243 lei
TopTechAuto
1040
287 lei
TopTechAuto
1040
RELEU BUJII FORD FIESTA V (JH_, JD_) HUCO HUCO132088 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008
207 lei
TopTechAuto
1040
260 lei
TopTechAuto
1040
207 lei
TopTechAuto
1040
RELEU BUJII FORD FIESTA V (JH_, JD_) HUCO HUCO132182 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008
207 lei
TopTechAuto
1040
2002 2007
din categoriaReleu bujii
Ford
Suceava.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.