Agila
2
Agila B
2
Astra F
2
Astra G
3
Astra H
4
Astra J
1
Combo
4
Combo C
4
Combo D
2
Corsa A
4
Corsa B
4
Corsa C
15
Corsa D
2
Corsa F
2
Meriva
4
Meriva B
4
Movano
32
Signum
2
Tigra
4
Vectra A
2
Vectra B
2
Vectra C
2
Vivaro
34
Vivaro B
1
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător
![ROATA DINTATA AX CU CAME RENAULT THALIA I (LB_) 1.6 Authentique Hi-Flex (LB26, LB3E) 1.6 1.4 16V 1.6 16V 107cp 112cp 115cp 98cp HANS PRIES HP702 320 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009](https://www.pieseauto.ro/poze/roata-dintata-ax-cu-came-renault-thalia-i-lb-1-6/roata-dintata-ax-cu-came-renault-thalia-i-lb-1-6-78024101b78aa89f62e-200-150-2-95-1.jpg)
109 lei
TopTechAuto
1055
![Roata dintata, ax cu came OPEL VITA B (73_, 78_, 79_), VAUXHALL CORSA Mk I (B), OPEL ASTRA G hatchback (F48_, F08_) - RUVILLE 3453050](https://www.pieseauto.ro/images/default/icon_no_photo_196x146.png)
184 lei
Pieseautodetop
3411
![ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL CORSA C (X01) 1.2 (F08, F68) 75cp HANS PRIES HP206 525 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009](https://www.pieseauto.ro/poze/roata-dintata-ax-cu-came-opel-corsa-c-x01-1-2-f08/roata-dintata-ax-cu-came-opel-corsa-c-x01-1-2-f08-a6546107892ee84d0a3-200-150-2-95-1.jpg)
153 lei
TopTechAuto
1055
![ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL CORSA C (X01) 1.8 (F08, F68) 125cp OE OPEL 90528768 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009](https://www.pieseauto.ro/images/default/icon_no_photo_196x146.png)
101 lei
TopTechAuto
1055
![Roata dintata, ax cu came FIAT PALIO (178BX), FIAT STRADA pick-up (178E), FIAT PUNTO (188) - RUVILLE 3458007](https://www.pieseauto.ro/images/default/icon_no_photo_196x146.png)
Roata dintata, ax cu came FIAT PALIO (178BX), FIAT STRADA pick-up (178E), FIAT PUNTO (188) - RUVILLE 3458007
66 lei
Pieseautodetop
3411
2000 2006
din categoriaFulie ax came
Opel
.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).