Marcă / Model
Captur
4
Clio
6
Clio 2
6
Clio 3
4
Espace
5
Espace 3
4
Espace 4
5
Fluence
3
Grand Espace
8
Grand Modus
4
Grand Scenic
12
Kadjar
1
Kangoo
24
Kangoo 2
7
Koleos
1
Koleos 2
1
Laguna
41
Laguna 2
75
Laguna 3
23
Latitude
3
Mascott
4
Master
18
Megane
25
Megane 2
15
Megane 3
19
Modus
4
Scenic
12
Scenic 2
11
Scenic 3
18
Symbol
2
Symbol 2
1
Symbol 3
2
Thalia
3
Trafic
15
Twingo 2
2
Vel Satis
3
vezi toate [+]
Județ
Alba
3
Arad
6
Arges
3
Bihor
37
Bucuresti
3
Cluj
1
Dolj
2
Galati
3
Ialomita
3
Iasi
4
Ilfov
7
Maramures
2
Mures
2
Neamt
5
Olt
2
Prahova
5
Suceava
14
Timis
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
120 lei
Dezpetriuc
4792
150 lei
PiecesFrance
238
Releu bujii incandescente Renault Laguna 2 [2001 - 2005] Grandtour wagon 1.9 DCi MT (120 hp) Cod motor F9Q-C7-50
100 lei
DezmembrariBragadiru
2790
150 lei
ContialAuto
737
100 lei
DezRomBragadiru
1312
RELEU BUJII RENAULT LAGUNA 2 2004 HATCHBACK 1.9 DCI 88 KW COD MOTOR F9Q670
130 lei
KingAutoDezmembrari
1354
351 lei
TopTechAuto
867
351 lei
TopTechAuto
867
Releu bujii incandescente, piesa originala Renault/Nissan, tensiune 12V, 8 pini; cod OE Renault 8200859243, co
100 lei
Davidstoppa
3
100 lei
Acm_auto
1667
2 dci laguna 2
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: