Marcă / Model
Audi
99
BMW
180
Chrysler
11
Dacia
2
Daewoo
1
Dodge
7
Ford
2
Hyundai
3
Iveco
66
Jeep
12
Kia
1
Lexus
4
Mercedes
9
Mitsubishi
7
Nissan
7
Peugeot
1
Skoda
98
SsangYong
2
Suzuki
6
Toyota
9
Volkswagen
102
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...
Vascocuplajul masinii: ce este si cum functioneaza aceasta piesa ciudata?
227 lei
Bestautovest
35213
180 lei
DezmembrariPallady
5658
Vascocuplaj Vasco Cuplaj Radiator IVECO Daily 3 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 49702 11-601-367
917 lei
Advanceautovanz
1183
374 lei
Smartshop
6853
Vascocuplaj Daewoo Nubira J150/J190 [facelift] [1999 - 2004] Sedan 1.6 AT (106 hp)
225 lei
DezmembrariPallady
5658
Vascocuplaj Vasco Cuplaj Radiator IVECO Daily 3 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 49702 11-601-367
917 lei
Advanceautovanz
1183
50 lei
Dezmembrari_ilfov
2230
150 lei
PieseAutoIedera
7637
150 lei
AbcPieseAuto
3093
2088 lei
Pieseautodetop
3393
ELICE RACIRE / VASCOCUPLAJ MITSUBISHI PAJERO SHOGUN III 3.2 DI-D FAB. 1999 – 2007 ⭐⭐⭐⭐⭐
170 lei
PieseAutoIedera
7637
Cupla ventilator radiator BMW 3 Cabriolet (E46) - Cod intern: W20088948 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
231 lei
Autoeshop
8135
231 lei
Autoeshop
8135
972 lei
Advanceautovanz
1183
Vascocuplaj Vasco Cuplaj Radiator IVECO Daily 3 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 Autobasculanta 2-usi 3.0 JTD MT (136 hp) 49702
972 lei
Advanceautovanz
1183
2279 lei
Pieseautodetop
3393
Cupla, ventilator radiator IVECO EuroTech MT, IVECO EuroTrakker, IVECO EuroTech MP - HELLA 8MV 376 731-431
2279 lei
Pieseautodetop
3393
ELICE RACIRE / VASCOCUPLAJ MITSUBISHI PAJERO III 3.2 DI-D FAB. 1999 – 2007 ⭐⭐⭐⭐⭐
120 lei
PieseAutoIedera
7637
1999 2004
din categoriaVascocuplaj
.Vascocuplajul poate fi folosit la autovehicule pe post de diferential blocant central sau la sistemul de racire, la ventilator. Acesta este mai des intalnit la sistemul de racire. Vascocuplajul are in interiorul sau mai multe placi apropiate, dar si un lichid vascos pe baza de silicon. La temperaturile mici ale motorului, ventilatorul se va misca mult mai incet decat axul de la vibrochen, insa, la incalzirea motorului, lichidul se va intari, iar placile din interiorul vascocuplajului se vor suda, astfel ca ventilatorul va ajunge la o viteza egala cu cea a axului.