Marcă / Model
Alfa Romeo
1
BMW
1
Fiat
1
Jeep
4
Lancia
1
Mercedes
29
Mitsubishi
7
Nissan
1
Peugeot
1
Renault
2
Seat
2
Suzuki
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
2 lei
DezRomBragadiru
1312
2 lei
DezmembrariBragadiru
2790
Rampa retur injectoare Mitsubishi Pajero 3 [1999 - 2003] SUV 5-usi 3.2 DI-D AT (165 hp) Cod motor 4M41
150 lei
DezmembrariBragadiru
2790
150 lei
DezRomBragadiru
1312
150 lei
AbcPieseAuto
3093
RAMPA RETUR INJECTOARE MITSUBISHI PAJERO SHOGUN III 3.2 DI-D FAB. 1999 – 2007 ⭐⭐⭐⭐⭐
150 lei
PieseAutoIedera
7637
RAMPA RETUR INJECTOARE MITSUBISHI PAJERO III 3.2 DI-D FAB. 1999 – 2007 ⭐⭐⭐⭐⭐
130 lei
PieseAutoIedera
7637
83 lei
Autoeshop
8135
Furtun supracurgere combustibil MERCEDES-BENZ S-CLASS (W220) - Cod intern: W20147105 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
83 lei
Autoeshop
8135
182 lei
Pieseautodetop
3393
Rampa retur injectoare Suzuki Grand Vitara TD 2.0 D 1998 - 2005 92CP RHZ Euro3
80 lei
Dezcorunca
5417
76 lei
Priscom
2118
120 lei
PieseAutoIedera
7637
RAMPA RETUR INJECTOARE MITSUBISHI PAJERO SHOGUN III 3.2 DI-D FAB. 1999 – 2007 ⭐⭐⭐⭐⭐
140 lei
PieseAutoIedera
7637
382 lei
Pieseautodetop
3393
83 lei
Autoeshop
8135
Furtun supracurgere combustibil MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (903) - Cod intern: W20147105 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
83 lei
Autoeshop
8135
100 lei
Dezcorunca
5417
83 lei
Autoeshop
8135
Furtun,supracurgere combustibil MERCEDES-BENZ E-CLASS limuzina (W210), MERCEDES-BENZ E-CLASS Break (S210), MERCEDES-BENZ S-CLASS limuzina (W220) - BOS
212 lei
Pieseautodetop
3393
102 lei
Pieseautodetop
3393
83 lei
Autoeshop
8135
1999 2003
din categoriaRampa retur injectoare
.Rampa de retur a injectoarelor este dintr-un material plastic sau cauciuc, material rezistent in contact cu produsele petroliere cum ar fi benzina sau motorina. Rolul rampei de retur de la injectoare este de a colecta motorina in surplus din fiecare injector si de a asigura intoarcerea ei in rezervor. O defectiune la acest sistem relativ simplu poate duce la un incendiu sau la pierderi masive de carburant. Se intampla de multe ori ca rampa de retur a injectoarelor sa fie deteriorata de mecanici atunci cand se intervine in zona ei pentru diverse lucrari. Presiunea in aceasta rampa este mica, motiv pentru care nu cedeaza datorita acesteia, timpul sau demontarea repetata duc la deterioarea ei.