Marcă / Model
Alfa Romeo
5
Audi
236
BMW
4
Citroen
21
Dacia
1
Fiat
6
Ford
147
Honda
2
Hyundai
1
Iveco
6
Jaguar
3
Lancia
5
Mazda
11
Mercedes
5
Mitsubishi
6
Nissan
8
Opel
12
Peugeot
21
Renault
12
Seat
225
Skoda
187
Volkswagen
233
Volvo
7
vezi toate [+]
Județ
Arad
1
Bihor
30
Bucuresti
3
Cluj
48
Galati
1
Hunedoara
1
Iasi
1
Ilfov
5
Neamt
8
Satu-Mare
1
Suceava
222
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
81 lei
TopTechAuto
867
100 lei
SDG
4478
Electrovalva turbosuflanta Cod: 2247906 BMW X5 E53 [1999 - 2003] Crossover 3.0 d AT (184 hp) M57 D30 (306D1)
75 lei
DezmembrariBragadiru
2790
75 lei
DezRomBragadiru
1312
Convertizor de presiune, turbocompresor RENAULT SCENIC I (JA0/1) (1999 - 2003) ERA 555186 piesa NOUA
162 lei
AutopiesaRO
10719
Actuator turbo G-43, 6NW009206, Jaguar S-Type 1999-2007, Xj 2003-2009, NTY ECD-LR-000
773 lei
Bestautovest
35214
Convertizor de presiune, turbocompresor RENAULT MEGANE I Break (KA0/1) (1999 - 2003) ERA 555186 piesa NOUA
162 lei
AutopiesaRO
10719
284 lei
TopTechAuto
867
Convertizor de presiune, turbocompresor FIAT MAREA (185), FIAT MAREA Weekend (185), ALFA ROMEO 156 (932) - PIERBURG 7.21903.48.0
287 lei
Pieseautodetop
3393
Convertizor de presiune, turbocompresor FIAT MAREA (185), FIAT MAREA Weekend (185), ALFA ROMEO 156 (932) - MEAT & DORIA 9039
226 lei
Pieseautodetop
3393
Electrovalva turbo Ford Focus, 1.8cmc MOTORINA, 1753cmc Kw, Tip Motor: C9DB Fabricatie intre anii: 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005
100 lei
REBEL_GRAFIX
2784
160 lei
SsvAuto
24244
150 lei
AutoJon
1084
Convertizor de presiune turbocompresor AUDI A6 Avant (4B5, C5) - Cod intern: W20139810 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
133 lei
Autoeshop
8136
133 lei
Autoeshop
8136
206 lei
TopTechAuto
867
81 lei
TopTechAuto
867
383 lei
Pieseautodetop
3393
223 lei
Pieseautodetop
3393
1999 2003
din categoriaActuator turbo
.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.