Marcă / Model
Alfa Romeo
52
Audi
79
BMW
9
Chevrolet
27
Chrysler
1
Citroen
252
Dacia
31
Daewoo
19
Dodge
158
Fiat
161
Ford
133
Honda
1
Jaguar
159
Jeep
18
Kia
2
Lancia
56
Land Rover
10
Lexus
3
Mazda
69
Mercedes
44
Mitsubishi
6
Nissan
16
Opel
390
Peugeot
210
Renault
28
Saab
4
Seat
95
Skoda
60
Suzuki
8
Toyota
13
Volkswagen
127
Volvo
100
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
334 lei
Pieseautodetop
3392
ROLA GHIDARE/CONDUCERE, CUREA TRANSMISIE FIAT TALENTO 1.6 d 16-/OPEL 1.6CDTI 14-/RENAULT 1,6DCI 11- 36136MG/ROLKA
40 lei
Unipartcraiova
1553
Rola ghidare/conducere curea transmisie VOLKSWAGEN JETTA (16) - Cod intern: W20203659 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
59 lei
Autoeshop
8130
66 lei
Autoeshop
8130
Rola ghidare curea transmisie Kia Ceed 16 An 2012-2016 cod 25287-2A010
100 lei
Dezmembrari_ilfov
2230
334 lei
Pieseautodetop
3392
Rola ghidare/conducere, curea transmisie (532033110 INA) Citroen,Citroen (DF-PSA),DS,FIAT,OPEL,PEUGEOT,PEUGEOT (DF-PSA),TOYOTA,VAUXHALL
61 lei
PieseAutoSuceava
5296
54 lei
PieseAutoSuceava
5296
Rola ghidare/conducere, curea transmisie PEUGEOT 806 (221), Citroen XANTIA (X1), Citroen ZX (N2) - TOPRAN 722 432
147 lei
Pieseautodetop
3392
59 lei
BmCartech
1310
67 lei
TopTechAuto
865
Rola ghidare/conducere, curea transmisie PEUGEOT 806 (221), Citroen XANTIA (X1), Citroen ZX (N2) - SNR GA359.67
152 lei
Pieseautodetop
3392
67 lei
TopTechAuto
865
57 lei
Autoeshop
8130
Rola ghidare/conducere curea transmisie CITROEN BERLINGO 1,1-1,6 96- - Cod intern: W20117617 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
63 lei
Autoeshop
8130
Rola ghidare/conducere, curea transmisie PEUGEOT 806 (221), Citroen XANTIA (X1), Citroen ZX (N2) - FEBI BILSTEIN 17544
135 lei
Pieseautodetop
3392
Rola ghidare/conducere, curea transmisie centru (VKM33132 SKF) Citroen,PEUGEOT
117 lei
PieseAutoSuceava
5296
1.6 16
din categoriaRola ghidaj accesorii
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.