Marcă / Model
Audi
2
Citroen
29
Fiat
1
Ford
29
Land Rover
2
Mazda
26
Peugeot
29
Porsche
2
Seat
2
Skoda
2
Volkswagen
2
Volvo
26
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător
209 lei
Pieseautodetop
3393
141 lei
TopTechAuto
867
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO MG MG ZT 1.8 T 16V 160cp PIERBURG 7.22908.03.0 2003 2004 2005
141 lei
TopTechAuto
867
160 lei
CadyAutoConstanta
4767
Convertizor de presiune, turbocompresor PEUGEOT 1007 2007-n/a PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
80
Convertizor de presiune, turbocompresor Citroen BERLINGO I caroserie (M_), Citroen BERLINGO (MF), PEUGEOT RANCH caroserie (5) - MEAT & DORIA 9132
244 lei
Pieseautodetop
3393
202 lei
TopTechMotor
80
202 lei
TopTechMotor
80
Convertizor de presiune, turbocompresor VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6), AUDI A3 (8L1), SEAT ALHAMBRA (7V8, 7V9) - MEAT & DORIA 9087
218 lei
Pieseautodetop
3393
202 lei
TopTechMotor
80
Convertizor de presiune, turbocompresor PEUGEOT 607 2005-2011 PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
80
Convertizor de presiune, turbocompresor PEUGEOT 307 2003-2009 PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
80
202 lei
TopTechMotor
80
202 lei
TopTechMotor
80
Convertizor de presiune, turbocompresor CITROEN C2 2005-2009 PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
80
202 lei
TopTechMotor
80
202 lei
TopTechMotor
80
Convertizor de presiune, turbocompresor VOLVO S40 2005-2012 PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
80
202 lei
TopTechMotor
80
202 lei
TopTechMotor
80
Convertizor de presiune, turbocompresor FORD FUSION 2004-2012 PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
80
202 lei
TopTechMotor
80
202 lei
TopTechMotor
80
Convertizor de presiune, turbocompresor CITROEN C3 2005-n/a PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
80
Convertizor de presiune, turbocompresor CITROEN C4 2004-2013 PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
80
1 6 i 16v
din categoriaActuator turbo
.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.