Marcă / Model
Audi
2
BMW
4
Citroen
25
Dacia
2
Ford
51
Land Rover
2
Mazda
26
Nissan
1
Peugeot
25
Porsche
2
Renault
2
Seat
2
Skoda
2
Volkswagen
11
Volvo
49
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
202 lei
TopTechMotor
79
359 lei
Expertauto1
14461
289 lei
TopTechAuto
860
289 lei
TopTechAuto
860
Supapa Electrovalva Vacuum Turbina Renault Scenic 3 Megane 3 Laguna 3 1.5 Dci An 2008-2009-2010-2011-2012 Dezmembrez Renault Grand Scenic 1.5 Dci An 2009-2010-2011-2012 Manual 6+1 Trepte 2x4
100 lei
BMWautodez
1064
Electrovalva turbo Dacia Lodgy 1.5 dCI 90 cai Euro 6 cod K9KE626 K9KE6 an 2018 cod 149564959R
90 lei
Piesetargoviste
1884
Convertizor De Presiune Turbocompresor Metzger Audi A1 8X 2011-2018 0892502 ⭐⭐⭐⭐⭐
170 lei
AudiDez
2307
359 lei
Expertauto1
14461
396 lei
TopTechAuto
860
Convertizor presiune turbo magneti marelli pt bmw 3 e46, 3 e90, 5 e39 mot diesel
204 lei
Autoactiv016
7616
Convertizor de presiune, turbocompresor PEUGEOT 1007 2007-n/a PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
79
121 lei
TopTechAuto
860
141 lei
TopTechAuto
860
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO FORD TRANSIT CONNECT V408 Box Body/MPV 1.6 EcoBoost 150cp PIERBURG 7.04492.07.0 2013
289 lei
TopTechAuto
860
289 lei
TopTechAuto
860
289 lei
TopTechAuto
860
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO FORD S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBoost 240cp PIERBURG 7.04492.07.0 2015
289 lei
TopTechAuto
860
202 lei
TopTechMotor
79
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO FORD MONDEO IV (BA7) 1.6 EcoBoost 160cp PIERBURG 7.04492.07.0 2011 2012 2013 2014 2015
289 lei
TopTechAuto
860
289 lei
TopTechAuto
860
289 lei
TopTechAuto
860
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO FORD MONDEO IV Turnier (BA7) 1.6 EcoBoost 160cp PIERBURG 7.04492.07.0 2011 2012 2013 2014 2015
289 lei
TopTechAuto
860
Convertizor de presiune, turbocompresor CITROEN C3 2005-n/a PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
79
1 6 a
din categoriaActuator turbo
.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.