Marcă / Model
Alfa Romeo
10
Audi
69
BMW
27
Chevrolet
8
Chrysler
1
Citroen
28
Dacia
1
Daewoo
1
Dodge
1
Fiat
14
Ford
26
Honda
111
Hyundai
16
Iveco
532
Jaguar
31
Kia
10
Lancia
6
Land Rover
60
Lexus
36
Mazda
61
Mercedes
556
Mini
16
Mitsubishi
72
Nissan
37
Opel
537
Peugeot
24
Porsche
5
Renault
589
Saab
18
Seat
24
Skoda
10
Smart
4
Subaru
19
Suzuki
11
Toyota
20
Volkswagen
48
Volvo
594
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
USCATOR AC TOYOTA HILUX VI Pickup (_N1_) THERMOTEC KTT120122 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005
68 lei
TopTechAuto
860
80 lei
TopTechAuto
860
Uscator condensator aer conditionat Dacia Logan (Ls), Mcv (Ks), Pick-Up (Us), Sandero, Nissan Kubistar (X76), Renault Clio 2 (Bb0/1/2, Cb0/1/2), Kangoo (Kc0/1), Logan 1 (Ls), Logan 1 Combi (Ks), Symbol 1 (Lb0/1/2)
84 lei
Bestautovest
35193
143 lei
Pieseautodetop
3392
96 lei
Bestautovest
35193
Uscator,aer conditionat RENAULT MEGANE II (BM0/1, CM0/1) (2002 - 2011) NRF 33221 piesa NOUA
164 lei
AutopiesaRO
10706
Uscator,aer conditionat RENAULT GRAND SCENIC II (JM0/1) (2004 - 2016) NRF 33221 piesa NOUA
164 lei
AutopiesaRO
10706
44 lei
Expertauto1
14461
44 lei
Expertauto1
14461
Uscator,aer conditionat MAZDA 121 Mk II (DB), MAZDA FAMILIA V (BA), MAZDA FAMILIA V (BA) - NRF 33125
61 lei
Pieseautodetop
3392
300 lei
Pieseautodetop
3392
44 lei
PieseMania
698
Uscator,aer conditionat RENAULT KANGOO (KC0/1_), RENAULT CLIO Mk II (BB0/1/2_, CB0/1/2_), RENAULT KANGOO Rapid (FC0/1_) - VALEO 509792
157 lei
Pieseautodetop
3392
104 lei
Comnico
4671
Uscator aer conditionat MITSUBISHI LANCER Mk VI (CJ-CP_) - Cod intern: W20092676 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
71 lei
Autoeshop
8127
24 lei
Autoeshop
8127
86 lei
TopTechAuto
860
Filtru uscator clima MITSUBISHI OUTLANDER II CW W NISSENS 95452 PieseDeTop
121 lei
Pieseautodetop
3392
USCATOR AC NISSAN ALMERA I (N15) THERMOTEC KTT120023 1995 1996 1997 1998 1999 2000
80 lei
TopTechAuto
860
1 6 2
din categoriaUscator AC
.Uscatorul de freon este un element al sistemului de climatizare. Uscatorul de aer conditionat are ca rol filtrarea lichidului de racire. Gazul de racire, adica freonul, dupa ce este racit de radiator, se transforma in lichid sub mare presiune. Acesta intra in uscatorul de freon care il filtreaza si lasa mai departe sa circule numai lichid curat care intra in aeroterma si raceste aerul din habitaclu.