Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...


191 lei
Pieseautodetop
3561

Cupla ventilator radiator NRF FORD TRANSIT bus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2000-2006 - 49521
310 lei
TopTechAuto
2877

Cupla ventilator radiator NRF FORD TRANSIT caroserie (FA_ _) 2000-2006 - 49521
310 lei
TopTechAuto
2877

309 lei
Auto_farm
12634

309 lei
Auto_farm
12634

Cupla, ventilator radiator NRF FORD TRANSIT caroserie (FA_ _) 2000-2006 - 49521
395 lei
AlyExpressVLD
18

395 lei
AlyExpressVLD
18

Cupla, ventilator radiator NRF 49521 pentru FORD TRANSIT bus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2000-2006
369 lei
Onlymania
1227

369 lei
Onlymania
1227

Cupla, ventilator radiator FORD TRANSIT bus (T_ _), FORD TRANSIT bus (E_ _), FORD TRANSIT Van (T_ _) - FEBI BILSTEIN 19188
425 lei
Pieseautodetop
3561

221 lei
Auto_farm
12634

Cupla, ventilator radiator FORD TRANSIT bus (T_ _), FORD TRANSIT bus (E_ _), FORD TRANSIT Van (T_ _) - VEMO V25-04-1558
243 lei
Pieseautodetop
3561

Cupla ventilator radiator / Vascocuplaj FORD TRANSIT platou / sasiu E Producator THERMOTEC D5G003TT
154 lei
Auto_farm
12634

989 lei
Pieseautodetop
3561

221 lei
Auto_farm
12634

Cupla ventilator radiator / Vascocuplaj FORD TRANSIT platou / sasiu E THERMOTEC D5G003TT
154 lei
Auto_farm
12634

154 lei
Auto_farm
12634

154 lei
Auto_farm
12634

Cupla ventilator radiator / Vascocuplaj FORD TRANSIT platou / sasiu E THERMOTEC D5G004TT
171 lei
Auto_farm
12634

171 lei
Auto_farm
12634

171 lei
Auto_farm
12634

Cupla ventilator radiator / Vascocuplaj FORD TRANSIT platou / sasiu E Producator THERMOTEC D5G001TT
221 lei
Auto_farm
12634

1162 lei
Pieseautodetop
3561

539 lei
Pieseautodetop
3561
海底捞大学生69折怎么用
din categoriaVascocuplaj
Ford
.Vascocuplajul poate fi folosit la autovehicule pe post de diferential blocant central sau la sistemul de racire, la ventilator. Acesta este mai des intalnit la sistemul de racire. Vascocuplajul are in interiorul sau mai multe placi apropiate, dar si un lichid vascos pe baza de silicon. La temperaturile mici ale motorului, ventilatorul se va misca mult mai incet decat axul de la vibrochen, insa, la incalzirea motorului, lichidul se va intari, iar placile din interiorul vascocuplajului se vor suda, astfel ca ventilatorul va ajunge la o viteza egala cu cea a axului.
Vezi şi ofertele pentru: