Marcă / Model
Audi
2
Ford
1
Isuzu
1
Jaguar
6
Mazda
1
Mercedes
1
Mitsubishi
60
Nissan
4
Opel
7
Seat
1
Subaru
39
Volkswagen
4
Volvo
11
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

167 lei
Autoeshop
9478

Uscator aer conditionat OPEL INSIGNIA limuzina - Cod intern: M20392633 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
57 lei
Autoeshop
9478

57 lei
Autoeshop
9478

96 lei
EAutoShopro
26

Uscator aer conditionat OPEL MERIVA 03- - Cod intern: M20392633 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
57 lei
Autoeshop
9478

Uscator aer conditionat MITSUBISHI LANCER Mk V combi (CB_W, CD_W) - Cod intern: W20092647 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
69 lei
Autoeshop
9478

69 lei
Autoeshop
9478

Uscator aer conditionat MITSUBISHI LANCER Mk VI (CJ-CP_) - Cod intern: W20092647 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
69 lei
Autoeshop
9478

69 lei
Autoeshop
9478

69 lei
Autoeshop
9478

Uscator aer conditionat SUBARU LEGACY IV combi (BL, BP, B13_) - Cod intern: W20092647 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
69 lei
Autoeshop
9478

69 lei
Autoeshop
9478

Uscator aer conditionat SUBARU LEGACY Mk III (BE, BH) - Cod intern: W20092647 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
69 lei
Autoeshop
9478

Uscator aer conditionat SUBARU LEGACY Mk II (BD, BG) - Cod intern: W20092647 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
69 lei
Autoeshop
9478

69 lei
Autoeshop
9478

69 lei
Autoeshop
9478

Uscator aer conditionat SUBARU LEGACY Mk III combi (BE, BH) - Cod intern: W20092647 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
69 lei
Autoeshop
9478

40 lei
Autoeshop
9478

40 lei
Autoeshop
9478

Uscator aer conditionat MITSUBISHI GALANT Mk IV limuzina (E3_A) - Cod intern: W20162730 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
40 lei
Autoeshop
9478

40 lei
Autoeshop
9478

40 lei
Autoeshop
9478

Uscator aer conditionat MITSUBISHI LANCER Mk V combi (CB_W, CD_W) - Cod intern: W20162730 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
40 lei
Autoeshop
9478

40 lei
Autoeshop
9478

40 lei
Autoeshop
9478
海底捞大学生69折怎么用
din categoriaUscator AC
Cluj.Uscatorul de freon este un element al sistemului de climatizare. Uscatorul de aer conditionat are ca rol filtrarea lichidului de racire. Gazul de racire, adica freonul, dupa ce este racit de radiator, se transforma in lichid sub mare presiune. Acesta intra in uscatorul de freon care il filtreaza si lasa mai departe sa circule numai lichid curat care intra in aeroterma si raceste aerul din habitaclu.
Vezi şi ofertele pentru: