Preț (lei)
Vânzător

216 lei
Pieseautodetop
3549

Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) punte fata dreapta OPEL MERIVA 03- - Cod intern: M20352386 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
77 lei
Autoeshop
9481

Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) OPEL MERIVA - Cod intern: M20352386 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
77 lei
Autoeshop
9481

77 lei
Autoeshop
9481

Articulatie sarcina-ghidare Pivot axa Dreapta-Stanga inferior fata diametru con 16mm OPEL COMBO TOUR COMBO-MINIVA OPEL CORSA C (X01), Hatchback, 09.2000 - 12.2009 Febi Bilstein 19541
95 lei
Auto_farm
12555

53 lei
Pieseautodetop
3549

Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) OPEL MERIVA - Cod intern: W20149721 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
34 lei
Autoeshop
9481

121 lei
Pieseautodetop
3549

Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) punte fata stanga OPEL MERIVA 03-10 - Cod intern: W20149721 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
34 lei
Autoeshop
9481

Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) OPEL INSIGNIA limuzina - Cod intern: W20097690 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
45 lei
Autoeshop
9481

248 lei
Pieseautodetop
3549

45 lei
Autoeshop
9481

Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) punte fata dreapta OPEL MERIVA 03- - Cod intern: W20116638 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
76 lei
Autoeshop
9481

34 lei
Autoeshop
9481

Pivot AUSTIN MAESTRO (XC), AUSTIN MONTEGO (XE), AUSTIN MONTEGO Estate (XE) - QUINTON HAZELL QSJ1020S
78 lei
Pieseautodetop
3549

Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) OPEL INSIGNIA limuzina - Cod intern: W20149722 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
34 lei
Autoeshop
9481

34 lei
Autoeshop
9481

76 lei
Autoeshop
9481

Pivot AUSTIN MAESTRO (XC), AUSTIN MONTEGO (XE), AUSTIN MONTEGO Estate (XE) - QUINTON HAZELL QSJ1019S
80 lei
Pieseautodetop
3549

76 lei
Autoeshop
9481

34 lei
Autoeshop
9481

Pivot AUSTIN MAESTRO (XC), AUSTIN MONTEGO (XE), AUSTIN MONTEGO Estate (XE) - RUVILLE 916102
248 lei
Pieseautodetop
3549
海底捞大学生69折怎么用
din categoriaPivot
Jaguar
.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.