
86 lei
Autoeshop
9475

75 lei
Autoeshop
9475

Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) CITROEN RELAY platou/sasiu (230) - Cod intern: W20182918 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
86 lei
Autoeshop
9475

75 lei
Autoeshop
9475

86 lei
Autoeshop
9475

Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) CITROEN RELAY platou/sasiu (230) - Cod intern: W20116442 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
75 lei
Autoeshop
9475

Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) FIAT DUCATO caroserie (230L) - Cod intern: W20182918 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
86 lei
Autoeshop
9475

86 lei
Autoeshop
9475

Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) punte fata FIAT DUCATO 94- 18 BOXER/JUMPER - Cod intern: W20182918 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
86 lei
Autoeshop
9475

86 lei
Autoeshop
9475

75 lei
Autoeshop
9475

Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) PEUGEOT BOXER platou/sasiu (ZCT_) - Cod intern: W20116442 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
75 lei
Autoeshop
9475

86 lei
Autoeshop
9475

Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) PEUGEOT BOXER bus (230P) - Cod intern: W20182918 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
86 lei
Autoeshop
9475

Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) CITROEN RELAY bus (230P) - Cod intern: W20116442 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
75 lei
Autoeshop
9475

75 lei
Autoeshop
9475

86 lei
Autoeshop
9475

Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) FIAT DUCATO platou/sasiu (230) - Cod intern: W20116442 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
75 lei
Autoeshop
9475

75 lei
Autoeshop
9475

86 lei
Autoeshop
9475

Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) CITROEN RELAY caroserie (230L) - Cod intern: W20116442 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
75 lei
Autoeshop
9475

86 lei
Autoeshop
9475

75 lei
Autoeshop
9475

Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) PEUGEOT BOXER platou/sasiu (244) - Cod intern: W20182918 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
86 lei
Autoeshop
9475

75 lei
Autoeshop
9475

38 lei
Autoeshop
9475
海底捞大学生69折怎么用
din categoriaPivot
Citroen
Cluj.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.