Marcă / Model
Alfa Romeo
6
Audi
31
BMW
20
Chevrolet
4
Chrysler
5
Citroen
75
Dacia
41
Daewoo
1
Dodge
3
Fiat
171
Ford
58
Hyundai
1
Isuzu
7
Iveco
26
Jaguar
29
Jeep
45
Kia
2
Lancia
10
Land Rover
38
Mazda
15
Mercedes
370
Mitsubishi
56
Nissan
149
Opel
203
Peugeot
90
Renault
218
Saab
40
Seat
44
Skoda
30
Suzuki
40
Toyota
2
Volkswagen
94
Volvo
4
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
![Releu bujii incandescente BMW Seria 5 G30 [2016 - 2020] Touring wagon 520 d Steptronic (190 hp) De Europa](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-incandescente-bmw-seria-5-g30-2016/releu-bujii-incandescente-bmw-seria-5-g30-2016-2736e10cea30600fc38-0-0-0-0-0.jpg)
Releu bujii incandescente BMW Seria 5 G30 [2016 - 2020] Touring wagon 520 d Steptronic (190 hp) De Europa
300 lei
Buzaauto
2090

270 lei
Expertauto1
20384

Releu bujii incandescente HITACHI RENAULT TRAFIC III caroserie (FG_) 2019-2025 - 132262
356 lei
TopTechAuto
2881

356 lei
TopTechAuto
2881

704 lei
Expertauto1
20384
![Releu bujii incandescente Cod: 0281003115 BMW Seria 2 Grand Tourer F44 [2015 - 2018] Sedan 2.0 Diesel](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-incandescente-cod-0281003115-bmw/releu-bujii-incandescente-cod-0281003115-bmw-0d08510b6d280030da0-0-0-0-0-0.jpg)
300 lei
Buzaauto
2090

150 lei
PieseAutoParts
293

Releu bujii RENAULT Trafic II Platforma (EL) 2.5 dCi 135 CP cod: 9645668680
350 lei
APcommercial
653

Releu bujii incandescente HITACHI NISSAN NV400 platou / sasiu (X62, X62B) 2020-2025 - 132262
356 lei
TopTechAuto
2881

356 lei
TopTechAuto
2881
![Releu bujii Mercedes-Benz C-Class (2007->) [W204] 2.2 Motorina 2008, A6489000000](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-mercedes-benz-c-class-2007-w204-2-2/releu-bujii-mercedes-benz-c-class-2007-w204-2-2-a39fe1072609186f8e6-0-0-0-0-0.jpg)
Releu bujii Mercedes-Benz C-Class (2007->) [W204] 2.2 Motorina 2008, A6489000000
100 lei
Danlupastean
4416
河北省2025年度面向有关院校定向招录选调生考试
din categoriaReleu bujii
Suceava.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: