500
8
500L
2
500X
3
Bravo
5
Croma
6
Doblo
26
Ducato
23
Freemont
6
Grande Punto
15
Idea
7
Linea
4
Panda
13
Punto
31
Qubo
4
Scudo
20
Strada
3
Talento
4
Tipo
7
Ulysse
4
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

174 lei
Comnico
5266

SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBOCOMPRESOR FIAT DUCATO 250 2006-> pentru 150 Multijet 3,0 D-107 KW; 180 Multijet 3,0 D-130 KW;
405 lei
Smartshop
8642

264 lei
AutoJoy
126

151 lei
AlyExpressVLD
18

Supapa turbocompresor motor 2.0, Jeep Wrangler 4 17, Cherokee 2018-, Fiat Ducato 2011-, Alfa Romeo Giulia 2016-, 04893902AB
207 lei
Bestautovest
39672

Convertizor de presiune, turbocompresor PIERBURG 7.05981.04.0 pentru CITROEN JUMPER II caroserie 2011-2016
301 lei
Onlymania
1225

302 lei
DezmaOradea
2744

SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBOCOMPRESOR FIAT IDEA 2003-> incl. Set garnituri pentru 1.3 D Multijet-70 KW;
510 lei
Smartshop
8642

Convertizor de presiune, turbocompresor MEAT & DORIA OPEL VIVARO B bus (X82) 2014-2019 - 99030
322 lei
AlyExpressVLD
18

174 lei
Comnico
5266

301 lei
Onlymania
1225
![Supapa vacumatica reglare turbocompresor Fiat Ducato (2006->) [250] #1 660482](https://www.pieseauto.ro/poze/supapa-vacumatica-reglare-turbocompresor-fiat/supapa-vacumatica-reglare-turbocompresor-fiat-01e7a100a00130d8b8a-0-0-0-0-0.jpg)
386 lei
Expertauto1
20361

SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBOCOMPRESOR FIAT SCUDO 270 2007-> Turbocompresor cu gaze de esapament pentru 2.0 D Multijet-120 KW;
434 lei
Smartshop
8642

282 lei
Smartshop
8642

Convertizor de presiune, turbocompresor MEAT & DORIA OPEL VIVARO B caroserie (X82) 2014-2019 - 99030
322 lei
AlyExpressVLD
18

Convertizor de presiune, turbocompresor MEAT & DORIA OPEL VIVARO B platou / sasiu (X82) 2015-2019 - 99030
322 lei
AlyExpressVLD
18

302 lei
DezmaAuto
17140

174 lei
Comnico
5266
河北省2025年度面向有关院校定向招录选调生考试
din categoriaActuator turbo
Fiat
.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.
Vezi şi ofertele pentru: