Marcă / Model
Alfa Romeo
5
Audi
126
BMW
57
Chevrolet
7
Chrysler
1
Citroen
63
Dodge
48
Fiat
40
Ford
18
Honda
54
Hyundai
81
Jaguar
1
Kia
80
Lancia
4
Land Rover
1
Lexus
93
Mazda
10
Mercedes
234
MG
3
Mitsubishi
53
Nissan
99
Opel
63
Peugeot
64
Porsche
1
Renault
131
Seat
63
Skoda
63
Subaru
52
Suzuki
49
Toyota
93
Volkswagen
241
Volvo
22
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

Uscator aer conditionat NRF MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t platou / sasiu (B907, B910) 2020-2025 - 33398
203 lei
TopTechAuto
2839

203 lei
TopTechAuto
2839

Uscator aer conditionat NRF MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Tourer Bus (B907) 2021-2025 - 33398
203 lei
TopTechAuto
2839

Uscator aer conditionat NRF MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t platou / sasiu (B910, B907) 2020-2025 - 33398
203 lei
TopTechAuto
2839

203 lei
TopTechAuto
2839

Uscator aer conditionat NRF MERCEDES-BENZ CLA Shooting Brake (X118) 2019-2025 - 33398
203 lei
TopTechAuto
2839

203 lei
TopTechAuto
2839

203 lei
TopTechAuto
2839

Uscator aer conditionat NRF MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t platou / sasiu (B907, B910) 2020-2025 - 33398
203 lei
TopTechAuto
2839

203 lei
TopTechAuto
2839

Uscator aer conditionat NRF MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t caroserie (B907, B910) 2020-2025 - 33398
203 lei
TopTechAuto
2839

Uscator aer conditionat NRF MERCEDES-BENZ SPRINTER 5-t caroserie (B907) 2020-2025 - 33398
203 lei
TopTechAuto
2839

203 lei
TopTechAuto
2839

Uscator aer conditionat NRF MERCEDES-BENZ B-CLASS Sports Tourer (W247) 2018-2025 - 33398
203 lei
TopTechAuto
2839

203 lei
TopTechAuto
2839

Uscator aer conditionat NRF MERCEDES-BENZ VITO caroserie (W447) 2019-2025 - 33398
203 lei
TopTechAuto
2839

203 lei
TopTechAuto
2839

203 lei
TopTechAuto
2839

Uscator aer conditionat Nissens TOYOTA YARIS CROSS (MXP_) 2020-2025 - 95784
101 lei
TopTechAuto
2839

Uscator aer conditionat Nissens LEXUS LBX (_AYH1_, _AYA1_) 2023-2025 - 95784
101 lei
TopTechAuto
2839
桂林理工大学2025计算机考研录取名单
din categoriaUscator AC
Radauti Suceava.Uscatorul de freon este un element al sistemului de climatizare. Uscatorul de aer conditionat are ca rol filtrarea lichidului de racire. Gazul de racire, adica freonul, dupa ce este racit de radiator, se transforma in lichid sub mare presiune. Acesta intra in uscatorul de freon care il filtreaza si lasa mai departe sa circule numai lichid curat care intra in aeroterma si raceste aerul din habitaclu.
Vezi şi ofertele pentru: