Marcă / Model
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

238 lei
CarBreaker
8463

238 lei
CarBreaker
8463

Uscator,aer Conditionat KIA SORENTO I JC 2.5 CRDi 08.2002 ... Prezent 2497 Motor Diesel
238 lei
CarBreaker
8463

238 lei
CarBreaker
8463

238 lei
CarBreaker
8463

Uscator,aer Conditionat RENAULT CLIO III BR0/1, CR0/1 1.5 DCi 06.2005 ... Prezent 1461 Motor Diesel
179 lei
CarBreaker
8463

Uscator,aer Conditionat FORD FOCUS III 1.6 TDCi 04.2011 ... Prezent 1560 Motor Diesel
357 lei
CarBreaker
8463

238 lei
CarBreaker
8463

Uscator,aer Conditionat OPEL ASTRA J 1.7 CDTI 12.2009 ... Prezent 1686 Motor Diesel
238 lei
CarBreaker
8463

238 lei
CarBreaker
8463

179 lei
CarBreaker
8463

Uscator,aer Conditionat MERCEDES-BENZ S-CLASS W221 S 320 CDI 10.2005 ... Prezent 2987 Motor Diesel
357 lei
CarBreaker
8463

Uscator,aer Conditionat FORD FIESTA VI 1.25 06.2008 ... Prezent 1242 Benzina
298 lei
CarBreaker
8463

Uscator,aer Conditionat OPEL ASTRA H L48 1.3 CDTI 08.2005 ... Prezent 1248 Motor Diesel
238 lei
CarBreaker
8463

119 lei
CarBreaker
8463

238 lei
CarBreaker
8463

Uscator,aer Conditionat VW TIGUAN 5N 2.0 TDI 4motion 11.2007 ... Prezent 1968 Motor Diesel
357 lei
CarBreaker
8463

179 lei
CarBreaker
8463

298 lei
CarBreaker
8463

Uscator,aer Conditionat NISSAN QASHQAI / QASHQAI 2 J10, JJ10 2.0 DCi 02.2007 ... Prezent 1995 Motor Diesel
238 lei
CarBreaker
8463

119 lei
CarBreaker
8463

Uscator,aer Conditionat RENAULT LAGUNA III BT0/1 2.0 DCi BT08, BT0K, BT0J, BT14, BT1A, BT1D 10.2007 ... Prezent 1995 Motor Diesel
298 lei
CarBreaker
8463

179 lei
CarBreaker
8463

Uscator,aer Conditionat PEUGEOT PARTNER Caroserie 1.6 HDi 04.2008 ... Prezent 1560 Motor Diesel
298 lei
CarBreaker
8463

Uscator,aer Conditionat PEUGEOT 207 WA, WC 1.4 HDi 02.2006 ... Prezent 1398 Motor Diesel
179 lei
CarBreaker
8463
桂林理工大学2025计算机考研录取名单
din categoriaUscator AC
Iasi. Piesele au următoarele caracteristici: second.Uscatorul de freon este un element al sistemului de climatizare. Uscatorul de aer conditionat are ca rol filtrarea lichidului de racire. Gazul de racire, adica freonul, dupa ce este racit de radiator, se transforma in lichid sub mare presiune. Acesta intra in uscatorul de freon care il filtreaza si lasa mai departe sa circule numai lichid curat care intra in aeroterma si raceste aerul din habitaclu.
Vezi şi ofertele pentru: