Marcă / Model
Audi
4
Chevrolet
1
Citroen
1
Fiat
1
Jaguar
1
Lancia
1
Land Rover
1
Mini
1
Nissan
10
Opel
13
Peugeot
1
Renault
18
Seat
5
Skoda
5
Volkswagen
5
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

109 lei
Autoeshop
9545

153 lei
EAutoShopro
29

Uscator aer conditionat RENAULT TRAFIC II platou/sasiu (EL) - Cod intern: W20162737 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
109 lei
Autoeshop
9545

109 lei
Autoeshop
9545

126 lei
EAutoShopro
29

Uscator aer conditionat RENAULT TRAFIC II Van (FL) - Cod intern: W20162737 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
109 lei
Autoeshop
9545

Uscator aer conditionat PEUGEOT 301 - Cod intern: W20092654 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
118 lei
Autoeshop
9545

121 lei
Autoeshop
9545

Uscator aer conditionat RENAULT TRAFIC II Van (FL) - Cod intern: W20162745 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
97 lei
Autoeshop
9545

105 lei
Autoeshop
9545

97 lei
Autoeshop
9545

Uscator aer conditionat SEAT IBIZA V SPORTCOUPE (6J1, 6P1) - Cod intern: W20092725 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
106 lei
Autoeshop
9545

106 lei
Autoeshop
9545

Uscator aer conditionat SEAT IBIZA V ST (6J8, 6P8) - Cod intern: W20092725 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
106 lei
Autoeshop
9545

Uscator aer conditionat RENAULT TRAFIC II bus (JL) - Cod intern: W20162745 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
97 lei
Autoeshop
9545

49 lei
Autoeshop
9545

81 lei
Autoeshop
9545

Uscator aer conditionat RENAULT TRAFIC II Van (FL) - Cod intern: M20346087 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
118 lei
Autoeshop
9545

148 lei
Autoeshop
9545

118 lei
Autoeshop
9545

Uscator aer conditionat RENAULT TRAFIC II Van (FL) - Cod intern: M20428683 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
148 lei
Autoeshop
9545

118 lei
Autoeshop
9545

148 lei
Autoeshop
9545

Uscator aer conditionat RENAULT TRAFIC II bus (JL) - Cod intern: M20428683 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
148 lei
Autoeshop
9545

118 lei
Autoeshop
9545
桂林理工大学2025计算机考研录取名单
din categoriaUscator AC
Cluj.Uscatorul de freon este un element al sistemului de climatizare. Uscatorul de aer conditionat are ca rol filtrarea lichidului de racire. Gazul de racire, adica freonul, dupa ce este racit de radiator, se transforma in lichid sub mare presiune. Acesta intra in uscatorul de freon care il filtreaza si lasa mai departe sa circule numai lichid curat care intra in aeroterma si raceste aerul din habitaclu.
Vezi şi ofertele pentru: