Marcă / Model
Alfa Romeo
2
Audi
6
Chrysler
1
Citroen
20
Dacia
5
Fiat
32
Ford
13
Hyundai
2
Iveco
8
Jaguar
1
Jeep
1
Kia
2
Lancia
3
Land Rover
7
Mercedes
19
Mitsubishi
3
Nissan
8
Opel
14
Peugeot
20
Renault
85
Saab
1
Seat
48
Skoda
4
Suzuki
2
Volkswagen
4
Volvo
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

310 lei
AutopiesaRO
11562

200 lei
Miakys
545

UNITATE DE CONTROL BUJII INCANDESCEN FIAT MULTIPLA 1999-> pentru 1.9 JTD (186AXE1A)-88 KW; 1.9 JTD 110-81 KW; 1.9 JTD 115-85 KW;
195 lei
Smartshop
8623

266 lei
AlyExpressVLD
17

317 lei
PieseMania
1222

UNITATE DE CONTROL BUJII INCANDESCEN FIAT FIORINO 225 2007-> pentru 1.3 D Multijet (225BXD1A, 225BXB1A, 225BXB11)-55 KW; 1.3 D Multijet (225BXE1A)-70 KW;
195 lei
Smartshop
8623

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente FEBI BILSTEIN AUDI A4 B9 (8W2, 8WC) 2015-2020 - 100658
266 lei
AlyExpressVLD
17

317 lei
PieseMania
1222

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente SEAT IBIZA V ST (6J8, 6P8) (2010 - 2016) HITACHI 132138 piesa NOUA
310 lei
AutopiesaRO
11562

195 lei
Smartshop
8623

UNITATE DE CONTROL BUJII INCANDESCEN MERCEDES V-CLASS VIANO W639 2010-> , Numar cilindri 6, pentru CDI 3.0 (639.811, 639.813, 639.815)-165 KW; CDI 3.0 (639.811, 639.813, 639.815)-150 KW;
372 lei
Smartshop
8623

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente FEBI BILSTEIN AUDI A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2015-2019 - 100658
266 lei
AlyExpressVLD
17

251 lei
AlyExpressVLD
17

317 lei
PieseMania
1222

Releu bujii incandescente SEAT IBIZA V ST (6J8, 6P8) (2010 - 2016) Bosch 0 281 003 083
157 lei
PieseMania
1222

310 lei
AutopiesaRO
11562

494 lei
AutopiesaRO
11562

UNITATE DE CONTROL BUJII INCANDESCEN FIAT LINEA 2006-> pentru 1.3 D Multijet (323AXB11, 323AXB1A)-66 KW;
195 lei
Smartshop
8623

400 lei
Smartshop
8623

507 lei
AlyExpressVLD
17

Unitate de control,bujii incandescente MEAT & DORIA CITROEN JUMPER II platou / sasiu 2015-2019 - 7285703
507 lei
AlyExpressVLD
17

157 lei
PieseMania
1222

157 lei
PieseMania
1222
桂林理工大学2025计算机考研录取名单
din categoriaReleu bujii
Bucuresti.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: