
533 lei
AlyExpressVLD
15

547 lei
TopTechAuto
2806

Set reparatie pivot Axa spate dreapta Febi Bilstein VOLVO FM III 2020-2025 - 40891
547 lei
TopTechAuto
2806

547 lei
TopTechAuto
2806

547 lei
TopTechAuto
2806

Set reparatie, pivot Axa spate dreapta FEBI BILSTEIN VOLVO FM III 2020-2025 - 40891
533 lei
AlyExpressVLD
15

Set reparatie, pivot Axa spate dreapta FEBI BILSTEIN VOLVO FMX III 2020-2025 - 40891
533 lei
AlyExpressVLD
15

547 lei
TopTechAuto
2806

Set reparatie, pivot Axa spate dreapta FEBI BILSTEIN VOLVO FH III 2020-2025 - 40891
533 lei
AlyExpressVLD
15

547 lei
TopTechAuto
2806

547 lei
TopTechAuto
2806

Set reparatie, pivot Axa spate dreapta FEBI BILSTEIN RENAULT TRUCKS PREMIUM 2 2005-2014 - 40891
533 lei
AlyExpressVLD
15

547 lei
TopTechAuto
2806

Set reparatie pivot Axa spate dreapta Febi Bilstein VOLVO B9 2002-2015 - 40891
547 lei
TopTechAuto
2806

Set reparatie, pivot Axa spate dreapta FEBI BILSTEIN VOLVO 8700 1997-2004 - 40891
533 lei
AlyExpressVLD
15

547 lei
TopTechAuto
2806

547 lei
TopTechAuto
2806

Set reparatie, pivot Axa spate dreapta FEBI BILSTEIN RENAULT TRUCKS MAGNUM 2006-2014 - 40891
533 lei
AlyExpressVLD
15

547 lei
TopTechAuto
2806

547 lei
TopTechAuto
2806

Set reparatie, pivot Axa spate dreapta FEBI BILSTEIN VOLVO 8500 1997-2004 - 40891
533 lei
AlyExpressVLD
15

547 lei
TopTechAuto
2806

547 lei
TopTechAuto
2806

Set reparatie, pivot Axa spate dreapta FEBI BILSTEIN VOLVO 7300 1999-2004 - 40891
533 lei
AlyExpressVLD
15

547 lei
TopTechAuto
2806

547 lei
TopTechAuto
2806

Set reparatie, pivot Axa spate dreapta FEBI BILSTEIN VOLVO 7900 2011-2021 - 40891
533 lei
AlyExpressVLD
15

Set reparatie pivot Axa spate dreapta Febi Bilstein VOLVO 9400 2006-2011 - 40891
547 lei
TopTechAuto
2806
桂林理工大学2025计算机考研录取名单
din categoriaPivot
Renault Magnum
.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.
Vezi şi ofertele pentru: