Preț (lei)
Vânzător

600 lei
Dezrom
2950

600 lei
FullDezromAuto
37

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE SEAT Ateca (KH7) 2.0 TDI CRVA 110 cai
600 lei
FullDezromAuto
37

600 lei
Dezrom
2950

600 lei
FullDezromAuto
37

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE SKODA Octavia IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV DGEA 245 cai
600 lei
Dezrom
2950

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE SEAT Ateca (KH7) 1.4 TSI 4Drive CZEA 150 cai
600 lei
Dezrom
2950

600 lei
Dezrom
2950

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE SKODA Octavia IV Combi (NX5) 1.4 TSI DJKA 150 cai
600 lei
Dezrom
2950

600 lei
Dezrom
2950

600 lei
Dezrom
2950

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE AUDI Q3 Sportback (F3N) 1.4 TFSI CZDA 150 cai
600 lei
Dezrom
2950

600 lei
Dezrom
2950

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE SEAT Leon IV (KL1) 1.4 TSI e-Hybrid DGEA 204 cai
600 lei
FullDezromAuto
37

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE SKODA Octavia IV Combi (NX5) 1.4 TSI DJKA 150 cai
600 lei
FullDezromAuto
37

600 lei
Dezrom
2950

600 lei
FullDezromAuto
37

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE SKODA Kodiaq (NS7) 2.0 TDI 4x4 DFHA 190 cai
600 lei
Dezrom
2950

600 lei
FullDezromAuto
37

600 lei
Dezrom
2950

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE SEAT Leon IV Sportstourer (KL8) 1.4 TSI e-Hybrid DGEA 204 cai
600 lei
Dezrom
2950

600 lei
Dezrom
2950

600 lei
Dezrom
2950

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE AUDI Q3 Sportback (F3N) 1.4 TFSI DGEA 245 cai
600 lei
Dezrom
2950

600 lei
Dezrom
2950

600 lei
Dezrom
2950

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE SKODA Karoq SUV (NU7) 1.4 TSI CZEA 150 cai
600 lei
Dezrom
2950

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE AUDI Q3 Sportback (F3N) 1.4 TFSI DGEA 245 cai
600 lei
FullDezromAuto
37
桂林理工大学2025计算机考研录取名单
din categoriaFulie ax came
Olt. Piesele au următoarele caracteristici: second.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).
Vezi şi ofertele pentru: