Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător

96 lei
Auto_farm
12623

96 lei
Auto_farm
12623

Roata dintata. ax cu came Camshaft sprocket-gear ALFA ROMEO MITO CITROEN NEMO NEMO-MINIVAN FIAT 500 500 C 500L DOBLO DOBLO VAUXHALL CORSA Mk III (S07), Hatchback, 07.2006 - 08.2014 INA 554 0114 10
96 lei
Auto_farm
12623

Roata dintata ax cu came RENAULT TRAFIC II Autobus JL Producator AKUSAN LCC 9203
111 lei
Auto_farm
12623

94 lei
Auto_farm
12623

111 lei
Auto_farm
12623

Roata dintata. ax cu came Camshaft sprocket-gear ALFA ROMEO MITO CITROEN NEMO NEMO-MINIVAN FIAT 500 500 C 500L DOBLO DOBLO VAUXHALL COMBO Mk III (X12), Box/MPV, 11.2011 - INA 554 0114 10
96 lei
Auto_farm
12623

96 lei
Auto_farm
12623

Roata dintata ax cu came RENAULT TRAFIC II nadwozie pe³ne FL Producator AKUSAN LCC 9205
94 lei
Auto_farm
12623

96 lei
Auto_farm
12623

96 lei
Auto_farm
12623

Roata dintata ax cu came RENAULT TRAFIC II nadwozie pe³ne FL Producator AKUSAN LCC 9203
111 lei
Auto_farm
12623

94 lei
Auto_farm
12623

96 lei
Auto_farm
12623

Roata dintata. ax cu came Camshaft sprocket-gear ALFA ROMEO MITO CITROEN NEMO NEMO-MINIVAN FIAT 500 500 C 500L DOBLO DOBLO VAUXHALL ASTRA Mk VI (P10), Hatchback, 12.2009 - 10.2015 INA 554 0114 10
96 lei
Auto_farm
12623

96 lei
Auto_farm
12623

94 lei
Auto_farm
12623

96 lei
Auto_farm
12623

Roata dintata. ax cu came Camshaft sprocket-gear ALFA ROMEO MITO CITROEN NEMO NEMO-MINIVAN FIAT 500 500 C 500L DOBLO DOBLO OPEL COMBO (COMBO-C), Box/MPV, 10.2001 - INA 554 0114 10
96 lei
Auto_farm
12623

Roata dintata ax cu came RENAULT TRAFIC II platforma / podwozie EL Producator AKUSAN LCC 9203
111 lei
Auto_farm
12623
桂林理工大学2025计算机考研录取名单
din categoriaFulie ax came
Bihor. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).
Vezi şi ofertele pentru: