Județ
Preț (lei)
Vânzător
![Supapa vacumatica reglare turbocompresor Renault Logan I (2004->)[LS_] #1 7700467891](https://www.pieseauto.ro/poze/supapa-vacumatica-reglare-turbocompresor-renault/supapa-vacumatica-reglare-turbocompresor-renault-c33ec10c8542288b4fe-0-0-0-0-0.jpg)
156 lei
Expertauto1
20146

212 lei
Smartshop
8567

Convertizor de presiune turbocompresor # Dacia Logan 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 0892296 # METZGER
275 lei
Comnico
5251

212 lei
Smartshop
8567

Regulator presiune turbocompresor DACIA LOGAN NISSAN KUBISTAR MICRA III RENAULT CLIO II KANGOO KANGOO EXPRESS THALIA I 1.5D 06.01-
232 lei
Xdrive016
8843

Regulator presiune turbocompresor DACIA LOGAN NISSAN KUBISTAR MICRA III RENAULT CLIO II KANGOO KANGOO EXPRESS THALIA I 1.5D 06.01-
232 lei
Xdrive016
8843

212 lei
Smartshop
8567

SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBOCOMPRESOR DACIA LODGY 2012-> pentru tip motor K9K846 pentru 1.5 dCi-79 KW; 1.5 dCi-80 KW; 1.5 dCi-81 KW;
227 lei
Smartshop
8567

Electrovalva control vacuum turbo DACIA LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, SANDERO, NISSAN CUBE, JUKE, KUBISTAR, MICRA III, NOTE, NV200, NV200/EVALIA 1.5D/2.0 d/2.3D 08.03-
272 lei
Xdrive016
8843

232 lei
Xdrive016
8843

SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBOCOMPRESOR DACIA LODGY 2012-> electric, supapa magnetica, pentru 1.2 TCe (JSAY, JSM0)-85 KW;
212 lei
Smartshop
8567

227 lei
Smartshop
8567

272 lei
Xdrive016
8843

227 lei
Comnico
5251

SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBOCOMPRESOR DACIA LODGY 2012-> electric, supapa magnetica, pentru 1.2 TCe (JSAY, JSM0)-85 KW;
212 lei
Smartshop
8567

227 lei
Smartshop
8567

Supapa vacumatica reglare turbocompresor Dacia Sandero 1 (2008->) #1 7700467891
156 lei
Expertauto1
20146

227 lei
Comnico
5251

212 lei
Smartshop
8567
桂林理工大学2025计算机考研录取名单
din categoriaActuator turbo
Dacia
.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.
Vezi şi ofertele pentru: