Marcă / Model
Alfa Romeo
2
Audi
78
BMW
3
Chevrolet
8
Citroen
38
Dacia
5
Dodge
3
Fiat
16
Ford
27
Hyundai
11
Jaguar
5
Jeep
3
Kia
7
Lancia
4
Land Rover
5
Mazda
1
Mercedes
1
Mitsubishi
16
Nissan
17
Opel
30
Peugeot
28
Renault
19
Saab
2
Seat
78
Skoda
80
Toyota
4
Volkswagen
62
Volvo
8
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

Regulator presiune turbo AUDI A3 Q2 SEAT ATECA LEON LEON SC LEON ST SKODA OCTAVIA III VW GOLF ALLTRACK VII GOLF SPORTSVAN VII GOLF VII 1.6 d 08.12-
995 lei
Xdrive016
8847

332 lei
Xdrive016
8847

Regulator presiune turboelectronic JAGUAR XF I XF SPORTBRAKE LAND ROVER DISCOVERY SPORT FREELANDER 2 RANGE ROVER EVOQUE 2.2D 08.10-
2183 lei
Xdrive016
8847

388 lei
Xdrive016
8847

553 lei
Xdrive016
8847

241 lei
Xdrive016
8847

Regulator presiune turboelectronic FORD TOURNEO CUSTOM V362 TRANSIT CUSTOM V362 TRANSIT V363 2.2D 04.12-
1050 lei
Xdrive016
8847

1696 lei
Xdrive016
8847

Regulator presiune turbo AUDI A3 TT SEAT ALTEA ALTEA XL LEON SKODA OCTAVIA II SUPERB II YETI VW EOS GOLF PLUS V GOLF V GOLF VI JETTA III 2.0 d 05.03-
972 lei
Xdrive016
8847

Supapa de control turbo VOLVO C30, C70 II, S40 II, S80 II, V50, V70 III, FORD C-MAX, C-MAX II, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, GALAXY II, KUGA I, MONDEO IV 2.0 d 10.03-
245 lei
Xdrive016
8847

977 lei
Xdrive016
8847

Regulator presiune turbo CITROEN BERLINGO/MINIVAN C3 II C3 PICASSO C4 II C-ELYSEE DS3 FORD B-MAX C-MAX II FIESTA VI GRAND C-MAX PEUGEOT 207 1.6 d 08.09-
1289 lei
Xdrive016
8847

246 lei
Xdrive016
8847

980 lei
Xdrive016
8847

Regulator presiune turbo CITROEN NEMO NEMO/MINIVAN FORD FIESTA VI PEUGEOT BIPPER BIPPER TEPEE 1.4D 02.08-
257 lei
Xdrive016
8847

2183 lei
Xdrive016
8847

553 lei
Xdrive016
8847

1537 lei
Xdrive016
8847

290 lei
Xdrive016
8847
桂林理工大学2025计算机考研录取名单
din categoriaActuator turbo
Ilfov.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.
Vezi şi ofertele pentru: