Marcă / Model
Audi
3
BMW
2
Chevrolet
7
Citroen
37
Dacia
10
Dodge
2
Fiat
32
Ford
23
Jeep
2
Lancia
2
Mercedes
4
Opel
12
Peugeot
9
Porsche
12
Renault
36
Saab
1
Seat
37
Skoda
1
Volkswagen
9
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

188 lei
PieseMania
1213

351 lei
AutopiesaRO
11554

SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBOCOMPRESOR CITROEN C4 2008-,C5 III 2009-,PEUGEOT 308 2007-,308 II 2013-,508 2010- /Motor 1.6THP/
189 lei
Smartshop
8606

188 lei
PieseMania
1213

ACTUATOR SERVOMOTOR TURBOSUFLANTA PORSCHE CAYENNE 92A 2010-> pentru 3.0 Diesel-176 KW; 3.0 Diesel-180 KW; 3.0 Diesel-155 KW; 3.0 Diesel-193 KW; 3.0 Diesel-184 KW;
485 lei
Smartshop
8606

285 lei
AutopiesaRO
11554

485 lei
Smartshop
8606

Convertizor de presiune turbina SEAT IBIZA V (6J5, 6P1) (2008 - 2016) MEAT & DORIA 9087
219 lei
PieseMania
1213

270 lei
PieseMania
1213

SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBOCOMPRESOR DACIA DUSTER 2017-> electric, supapa magnetica, pentru 1.2 TCe 125 (HMMA)-92 KW; 1.2 TCe 125 4x4 (HMMA)-92 KW;
212 lei
Smartshop
8606

Convertizor de presiune, turbocompresor SEAT IBIZA V (6J5, 6P1) (2008 - 2016) MEAT & DORIA 9087 piesa NOUA
285 lei
AutopiesaRO
11554

322 lei
PieseMania
1213

Convertizor de presiune turbina RENAULT TRAFIC II Van (FL) (2001 - 2016) MEAT & DORIA 9227
308 lei
PieseMania
1213

282 lei
Smartshop
8606

412 lei
Smartshop
8606

Convertizor de presiune, turbocompresor RENAULT TRAFIC II caroserie (FL) (2001 - 2014) ENGITECH ENT830017 piesa NOUA
145 lei
AutopiesaRO
11554

322 lei
PieseMania
1213

511 lei
Smartshop
8606

SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBOCOMPRESOR PORSCHE MACAN 2014-> pentru 2.0, 2.0 R4-185 KW;
595 lei
Smartshop
8606

270 lei
PieseMania
1213

145 lei
AutopiesaRO
11554

SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBOCOMPRESOR VW AMAROK 2010-> pentru 2.0 TDI-90 KW; 2.0 TDI 4motion-90 KW;
402 lei
Smartshop
8606

SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBOCOMPRESOR VW JETTA 6 2010-> pentru 2.0 TDI-103 KW;
412 lei
Smartshop
8606
桂林理工大学2025计算机考研录取名单
din categoriaActuator turbo
Bucuresti.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.
Vezi şi ofertele pentru: