Marcă / Model
Audi
13
Chrysler
27
Dodge
16
Hyundai
4
Kia
4
Lexus
2
Mercedes
33
Skoda
13
Toyota
2
Volkswagen
13
Volvo
13
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

134 lei
Comnico
5280

134 lei
Comnico
5280

Rola ghidare conducere curea transmisie # Mercedes-benz Vaneo 2002 2003 2004 2005 # 02 19 236 # TRUCKTEC AUTOMOTIVE
85 lei
Comnico
5280

85 lei
Comnico
5280

Rola ghidare conducere curea transmisie # Hyundai Sonata 1998 1999 2000 2001 # 31770 # FEBI BILSTEIN
112 lei
Comnico
5280

Rola ghidare conducere curea transmisie # Kia Magentis 2001 2002 2003 2004 2005 # 31770 # FEBI BILSTEIN
112 lei
Comnico
5280

Rola ghidare conducere curea transmisie # Kia Optima 2001 2002 2003 2004 2005 # 31770 # FEBI BILSTEIN
112 lei
Comnico
5280

Rola ghidare conducere curea transmisie # Mercedes-benz E-class 2000 2001 2002 2003 # ADT396511 # BLUE PRINT
89 lei
Comnico
5280

89 lei
Comnico
5280

136 lei
Comnico
5280

Rola ghidare conducere curea transmisie # Skoda Superb 2001 2002 2003 # 19734 # FEBI BILSTEIN
136 lei
Comnico
5280

136 lei
Comnico
5280

Rola ghidare conducere curea transmisie # Vw Passat 1998 1999 2000 # 19734 # FEBI BILSTEIN
136 lei
Comnico
5280

Rola ghidare conducere curea transmisie # Volvo 960 1990 1991 1992 1993 1994 # 19734 # FEBI BILSTEIN
136 lei
Comnico
5280

136 lei
Comnico
5280

136 lei
Comnico
5280

Rola ghidare conducere curea transmisie # Audi A8 1997 1998 1999 2000 # 19734 # FEBI BILSTEIN
136 lei
Comnico
5280

136 lei
Comnico
5280

136 lei
Comnico
5280

Rola ghidare conducere curea transmisie # Volvo V70 1995 1996 1997 1998 1999 2000 # 19734 # FEBI BILSTEIN
136 lei
Comnico
5280

136 lei
Comnico
5280

136 lei
Comnico
5280

Rola ghidare conducere transmisie # Mercedes-benz G-class 1987 1988 1989 1990 1991 1992 # 02 19 108 # TRUCKTEC AUTOMOTIVE
118 lei
Comnico
5280

215 lei
Comnico
5280

118 lei
Comnico
5280
暗区突围 s1赛季 科恩币 维修手册 价格
din categoriaRola ghidaj accesorii
Arad.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.