
490 lei
Comnico
5278

490 lei
Comnico
5278

Releu instalatia de comanda bujii incandescente # Mercedes-benz T1 1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 # 34451 # FEBI BILSTEIN
490 lei
Comnico
5278

490 lei
Comnico
5278

490 lei
Comnico
5278

Releu instalatia de comanda bujii incandescente # Mercedes-benz E-class 1993 1994 1995 # 34451 # FEBI BILSTEIN
490 lei
Comnico
5278

Releu instalatia de comanda bujii incandescente # Mercedes-benz 100 1988 1989 1990 1991 1992 # 34450 # FEBI BILSTEIN
526 lei
Comnico
5278

526 lei
Comnico
5278

Releu instalatia de comanda bujii incandescente # Mercedes-benz 190 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989 # 34450 # FEBI BILSTEIN
526 lei
Comnico
5278

526 lei
Comnico
5278
暗区突围 s1赛季 科恩币 维修手册 价格
din categoriaReleu bujii
Arad Arad.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: