Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

Radiator racire ulei, cutie de viteze automata VW PASSAT B6 Variant (3C5) (2005 - 2011) FEBI BILSTEIN 108950
362 lei
AutopiesaRO
11578

362 lei
AutopiesaRO
11578

390 lei
AlyExpressVLD
20

Radiator racire ulei, cutie de viteze automata AUDI A3 (8P1) (2003 - 2013) FEBI BILSTEIN 108950
362 lei
AutopiesaRO
11578

Radiator racire ulei, cutie de viteze automata VW PASSAT CC B6 (357) (2008 - 2012) FEBI BILSTEIN 108950
362 lei
AutopiesaRO
11578

390 lei
AlyExpressVLD
20

362 lei
AutopiesaRO
11578

Radiator racire ulei, cutie de viteze automata SKODA SUPERB II (3T4) (2008 - 2015) FEBI BILSTEIN 108950
362 lei
AutopiesaRO
11578

390 lei
AlyExpressVLD
20

Radiator racire ulei, cutie de viteze automata VW BEETLE (5C1, 5C2) (2011 - 2019) FEBI BILSTEIN 108950
362 lei
AutopiesaRO
11578

Radiator racire ulei, cutie de viteze automata VW CADDY IV microbus (Saab, SAJ) (2015 - Prezent) FEBI BILSTEIN 108950
362 lei
AutopiesaRO
11578

390 lei
AlyExpressVLD
20

362 lei
AutopiesaRO
11578

Radiator racire ulei, cutie de viteze automata AUDI A3 Sportback (8PA) (2004 - 2015) FEBI BILSTEIN 108950
362 lei
AutopiesaRO
11578

390 lei
AlyExpressVLD
20

362 lei
AutopiesaRO
11578

Radiator racire ulei, cutie de viteze automata VW PASSAT B7 (A32, A33) (2011 - 2020) FEBI BILSTEIN 108950
362 lei
AutopiesaRO
11578

390 lei
AlyExpressVLD
20

362 lei
AutopiesaRO
11578

Radiator racire ulei, cutie de viteze automata VW CC B7 (358) (2011 - 2017) FEBI BILSTEIN 108950
362 lei
AutopiesaRO
11578

390 lei
AlyExpressVLD
20

362 lei
AutopiesaRO
11578

Radiator racire ulei, cutie de viteze automata SEAT LEON (1P1) (2005 - 2013) FEBI BILSTEIN 108950
362 lei
AutopiesaRO
11578
暗区突围 s1赛季 科恩币 维修手册 价格
din categoriaRadiator cutie automata
. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Cutia automata a devenit principala componenta a unui autoturism. Pentru a functiona corespunzator, cutia automata are nevoie de propriul sau radiator. Radiatorul cutiei automate asigura o temperatura optima pentru buna functionare a acesteia. Radiatorul cutiei automate este pozitionat in partea fata a autovehiculului. La unele modele este corp comun cu radiatorul motorului, iar la altele este doar o serpentina care traverseaza partea frontala a autoturismului. Indiferent de forma si pozitie, rolul radiatorului de ulei este de a raci lichidul din interiorul cutiei.